StoryEditor

Trendy výkonnostného marketingu: Prevláda influencer marketing či revolúcia AI

12.10.2023, 11:07
  • Spôsob, akým zákazníci interagujú s online svetom, sa neustále mení. A to prirodzene vplýva aj na vývoj výkonnostného marketingu.
  • Prinášame niekoľko trendov, ktoré momentálne formujú marketing zameraný na dosahovanie konverzií či ďalších merateľných aktivít v nákupnom procese zákazníka.
  • Zhrnuli sme 7 základných trendov výkonnostného marketingu.
  • Článok je súčasťou špacializovanej ročenky Výkonnostné agentúry 2023, ktorá je vložená do aktuálnych Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj na tomto linku

Trend č. 1: Expanzia kontaktných bodov

Narastajúci počet kanálov, v ktorých sa spotrebitelia dostávajú do interakcie so značkami, zvyšuje potrebu maximalizovať konverzie naprieč každým bodom kontaktu. Dnes je bežné, že spotrebitelia začínajú nákupnú cestu na jednom kanáli, počas dňa prechádzajú na druhý a nákup dokončujú na treťom. Pre značky je kľúčové zabezpečiť, aby ich marketingové úsilie bolo optimalizované na získanie konverzie v každom tomto bode kontaktu.

Spotrebitelia zároveň očakávajú od značiek rovnakú zákaznícku skúsenosť bez ohľadu na zariadenie. Marketingoví špecialisti sa musia usilovať porozumieť svojim používateľom a zákazníkom a ponúknuť im unifikovanú skúsenosť – napríklad aj prostredníctvom jednotnej a dobre optimalizo...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. december 2025 12:04