Poštová banka sa v tomto roku zmenila. Nastúpila na novú biznis stratégiu, v ktorej sa otvára mladším cieľovým skupinám klientov. Po zmene reklamnej agentúry mení aj PR agentúru. Po novom je ňou AMI Communications.
Nové smerovanie banky prinieslo rebranding, zmenu komunikačnej stratégie a nový pohľad na PR. Preto banka vyhlásila vo februári výberové konanie cieľom, ktorého bolo prenastavenie PR aktivít. V trojkolovom tendri zvíťazila spoločnosť AMI COMMUNICATIONS SLOVAKIA, uvádza sa v oficiálnej správe banky. „Presvedčili nás svojimi sviežimi nápadmi, ktoré išli presne v súlade s novou stratégiou Poštovej banky. Veríme, že prvé výsledky spolupráce budú viditeľné už čoskoro,“ hovorí Lýdia Žáčková, hovorkyňa banky.
Okrem AMI nadviaže Poštová banka spoluprácu vo vybraných projektoch aj s agentúrou mediamedia. „V tíme má skúsených ľudí z mediálneho a bankového prostredia, ktorých potenciál tiež prispeje k správnemu nasmerovaniu našich komunikačných aktivít,“ dopĺňa L. Žáčková