365.bank - pokračovanie kampane „Jednoduchšie, ako ste čakali“.
StoryEditor

365.bank spúšťa ďalší spot komunikačného konceptu „Jednoduchšie, ako ste čakali“

23.10.2023, 11:00
Autor:
redred

Spot je pokračovaním reklamného sitcomu a opäť pochádza z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett.

Po úspešnom launchi kampane postavenej na reklamnom sitcome prináša 365.bank aj jeho ďalší diel. V najnovšom TV spote je opäť ťažiskom zápletka hlavných aktérov v podaní obľúbených hercov Martina Nahálku a Milana Ondríka. Počas vtipného rozhovoru odkazujú na program Peniaze s5, vďaka ktorému možno vo vybraných obchodoch získať peniaze späť na svoj účet. Pretože, rečou kampane, nakupovať so zľavami nie je vôbec na zahodenie a je to jednoduchšie, ako ste čakali.

365.bank pokračuje v komunikačnom koncepte „Jednoduchšie, ako ste čakali“ a po prvom diele reklamného sitcomu prináša jeho pokračovanie. Ostrieľaný zákazník banky, ktorého stvárňuje Milan Ondrík tentokrát ukazuje menej skúsenému klientovi, v podaní Martina Nahálku, že uplatniť si zľavy na nákup tovaru je vďaka bankovej aplikácii jednoduchšie, než hľadať zľavové kupóny.

Banka v spote komunikuje program Peniaze s5, ktorý môžu jej klienti využívať u vybraných obchodníkov pri každej platbe kartou, mobilom či hodinkami. Namiesto hľadania zľavových kódov, vernostných kariet či iných poukazov si ponuku aktivujú jednoduchým kliknutím v aplikácii, zaplatia za tovar a následne získajú zľavu vo forme cash back-u.

„Prvý spot v podobe reklamného sitcomu zaznamenal už po mesiaci od jeho nasadenia výborné výsledky, a  to najmä v oblasti páčivosti reklamy, odčítateľnosti komunikovaných posolstiev, ako aj v priraditeľnosti ku značke. Druhý spot, ktorý štartujeme dnešným dňom, je jeho plynulým pokračovaním a drží sa ideovej línie jednoduchosti, ale aj modernosti, užitočnosti a praktickosti,“ hovorí Tereza Molnár, brand & CX director v 365.bank.

Spot sa aj tentokrát nakrúcal pred reálnym publikom s priznaným „backstage“ záberom. Scéna je už tradične ladená do korporátnej mintovej farby, ktorá je typická pre 365.bank a napomáha lepšej priraditeľnosti k značke. Kampaň 365.bank pochádza z dielne jej dvornej agentúry Wiktor Leo Burnett.

Vizitka kampane

Klient: 365.bank

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Creative Director: Martin Motáček

Strategy Director: Vladimír Lefík

Art Director: Tereza Ščasnovičová

Graphic Designer: Alexandra Srnková

Copywriter: Martin Motáček, Ladislav Macko

Account Director: Michal Kopriva

Account Manager: Romana Juhásová

Digital Account Executive: Denis Kostelanský

Produkcia: Leopard Production

Vedúci výroby: Laura Hošoffová

Produkcia: Patrícia Kleinová

Réžia: Peter Hofferica

DOP: Martin Chlpík

Herci: Milan Ondrík, Martin Nahálka

01 - Modified: 2024-08-16 06:07:05 - Feat.: - Title: Aupark si v tendri vybral Wiktor Leo Burnett 02 - Modified: 2024-06-10 07:58:18 - Feat.: - Title: KFC na Slovensku spúšťa svoju prvú televíznu kampaň 03 - Modified: 2024-05-06 10:38:48 - Feat.: - Title: Zázrak? Nie, ale dnešný účet od 365-ky, kde sa objavujú peniaze za jeho aktívne využívanie 04 - Modified: 2024-04-05 08:26:07 - Feat.: - Title: Slovenský zväz ľadového hokeja spúšťa novú komunikačnú platformu Byť fér je #okej 05 - Modified: 2024-03-04 15:04:46 - Feat.: - Title: 365.bank dáva "Deň k dobru" a dočasne mení logo na 366
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 10:24