Ondřej Holan
CEO, CMO
Andrea shop
Spoločnosť Andrea shop vznikla v roku 1993 v malých prenajatých priestoroch v Šali a stala sa jednou z prvých spoločností na Slovensku, ktoré začali distribuovať spotrebnú elektroniku od renomovaných svetových výrobcov. Najprv pôsobila prostredníctvom kamenných predajní a pred pätnástimi rokmi sa etablovala aj v online prostredí.
V období vzniku Andrea shopu teda na Slovensku konkurencia nebola, znalosť značky medzi zákazníkmi bola vysoká. Po príchode nadnárodných hráčov značka ako svoju hlavnú konkurenčnú výhodu vidí v tom, že ponúka a komunikuje zákazníkom najvýhodnejšiu cenu, bojuje osobným prístupom, nie prílišnou marketingovou masážou.
V rámci budovania osobného prístupu a pozitívnej zákazníckej skúsenosti dávajú firme stále zmysel kamenné predajne, aj keď niektorí hráči z konkurenciu od konceptu kamenných predajní upúšťajú. Pre Andrea shop je toto koncept overený časom, predajne majú vlastnú filozofiu predaja a sú určené najmä zákazníkom, ktorí vyhľadávajú tradičný spôsob nákupu, priamy kontakt s predajcom či poradenstvo.
Andrea shop aktuálne expanduje v rámci Slovenska do Banskej Bystrice a Košíc a do ďalších krajín ako Česko a Maďarsko. A čo by s odstupom času možno značka urobila inak? Napriek tomu, že trh klesá – boríme s...
Zostáva vám 85% na dočítanie.