StoryEditor

Anna Ölvecká: Chcem, aby značka NAY vzbudzovala radosť

24.10.2023, 14:24

Anna Ölvecká po dvoch rokoch odišla z agentúry TRIAD a jej novou základňou sa stal klient NAY, kde zasadla na stoličku marketingovej riaditeľky. Aké má od neho očakávania a čo bude pre ňu najväčšia výzva? A ako vníma kreatívnu kampaň s robotickým psom?

S akými očakávaniami prichádzate do NAY?

S veľkými. V rámci svojho pôsobenia v agentúre Performics som s NAY i Electro World roky spolupracovala. Napriek tomu, že som neprišla do úplne neznámeho prostredia, priestor na učenie sa je veľký. Niekedy mám pocit, že ľudia, s ktorými spolupracujem, majú v hlave počítač s naozaj vysokým výkonom, veľkou pamäťou a pritom mi ľudsky absolútne sedia.

Moje osobné očakávania sú, že všetko, čo s...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-01-09 12:44:45 - Feat.: - Title: NAY hlási zmeny vo vrcholovom manažmente. Novým CEO je Roman Kocourek 02 - Modified: 2023-09-05 07:25:28 - Feat.: - Title: Anna Ölvecká je marketingovou riaditeľkou NAY 03 - Modified: 2023-06-26 11:03:24 - Feat.: - Title: S technikou sme kamaráti, odkazuje NAY v najnovšej kampani 04 - Modified: 2023-06-12 06:06:36 - Feat.: - Title: Chystá sa veľké spájanie predajcov elektroniky 05 - Modified: 2023-03-29 07:54:39 - Feat.: - Title: Wiktor Leo Burnett rozširuje portfólio o Nay
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. máj 2024 13:03