Vzácnych hostí už od nepamäti tradične vítame na Slovensku tým najcennejším, čo doma máme. A práve chvíľa uvítania významnej návštevy poslúžila ako námet pre televízny spot.
„Chceme dať najavo, že naša retro treska je skutočne gastronomický symbol Slovákov a tradičný produkt, ktorý v zákazníkoch evokuje chuť domoviny. Košická retro receptúra z pravej tresky, zeleniny a vlastnej lahodnej majonézy vychádza z pôvodnej z roku 1954, a práve to ju oproti značkám, ktoré sa neustále snažia o inovácie v receptúrach, drží na poste tradičného slovenského produktu s typickou lahodnou chuťou. S hrdosťou ju tak môžeme vnímať ako našu rýdzo slovenskú pochúťku,“ hovorí šéfka marketingu TAURIS GROUP Iveta Štefánová.
Cieľom kampane je osloviť mladšiu a staršiu cieľovú skupinu. Hlavným médiom je 30" TV spot a kampaň pokračuje v rádiu, OOH a na sociálnych sieťach.
Milovníci tejto tradičnej pochúťky sa budú môcť zapojiť aj do spotrebiteľskej súťaže s množstvom originálnych cien, ktorú podporia aj súťažné obaly priamo na produktoch.
„Treska s rožkom je nedoceneným klenotom slovenskej gastronómie a medzi naše tradičné jedlá právom patrí. Rozhodli sme sa ju preto postaviť na piedestál a povedať nahlas to, čo si mnohí z nás myslia – je výborná! Potvrdí to aj hlavný hrdina, ktorého sme na Slovensku uvítali tak trochu vtipne, no zároveň veľmi tradične – nie chlebom a soľou, ale treskou a rožkami,“ hovorí kreatívny riaditeľ Pavol Paulenda.
O kreatívu celej kampane sa postarala agentúra MUW Saatchi & Saatchi, o produkciu Protos s režisérom Martinom Marčekom.
Vizitka kampane
Klient: Ryba Košice
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Produkcia: Protos
Režisér: Martin Marček
Creative Director: Pavol Paulenda
Strategy Director: Kamil Charvát
Art Director: Alexander Shuvalov, Adrian Juriga, Patrícia Kanisová
Copywriter: Radimir Mihaylov, Barbora Melišková
Acount Director: Zuzana Záziková
Account Manager: Peter Potočný