Starcom na Slovensku začína novú kapitolu a to ako súčasť komunikačnej skupiny Publicis Groupe Slovensko. Ponúka klientom komplexné služby v oblasti mediálnej stratégie, plánovania a nákupu mediálneho priestoru. Značku Starcom doteraz na Slovensku zastupovala partnerská mediálna agentúra Starmedia.
Od januára 2024 bude týchto globálných klientov spravovať priamo Publicis Groupe Slovensko. Táto zmena prinesie klientom zjednodušený proces komunikácie s agentúrou a ďalšie možnosti rozvoja ich podnikania. Zároveň budú môcť využívať výhody aj zo spolupráce s 400 marketingovými odborníkmi českej pobočky Publicis Groupe.
"So značkou Starcom prinášame našim slovenským klientom silné mediálne skúsenosti a zázemie jednej z najväčších mediálnych agentúr na svete. Veríme, že Publicis Groupe Slovensko im prostredníctvom novej agentúry prinesie ďalšie možnosti rozvoja ich podnikania. Radi by sme poďakovali spoločnosti Starmedia za dlhoročnú spoluprácu a zaželali jej veľa úspechov do budúcnosti," hovorí Tomáš Varga, CEO Publicis Groupe pre strednú Európu.