Opel, Citroën, PEUGEOT a DS Automobiles sa spojili pri príležitosti 17. novembra.
StoryEditor

Štyri automobilové značky sa spojili, aby odovzdali dôležitú správu o slobode pri príležitosti 17. novembra

24.11.2023, 09:00
Autor:
redred

Opel, Citroën, PEUGEOT a DS Automobiles zmenili na jeden deň svoje hardsellové reklamné banery. Fanúšikom vďaka nim pripomenuli, že to, čo teraz považujeme za štandard, nebolo vždy samozrejmosťou. Kampaň vznikla v spolupráci s kreatívnou agentúrou Istropolitana Ogilvy.

V súčasnosti majú motoristi na výber z veľkého množstva značiek a modelov vozidiel. Okrem výberu brandu si navyše môžu nakonfigurovať konkrétnu motorizáciu, výbavu či farbu. Takúto slobodu však nemali vždy. V minulosti sa k väčšine modelov áut nedalo len tak ľahko dostať – bežne dostupné sa stali až vďaka Nežnej revolúcii.

Práve na tento fakt sa rozhodli spoločnou aktivitou upozorniť štyri automobilové značky Opel, Citroën, PEUGEOT a DS Automobiles využitím jednoduchého twistu – v hardsellových baneroch zmenili cenu na rok 1989.

„Pri hardsellovej komunikácii automobilových značiek sme zvyknutí na reklamné formáty, ktoré vyobrazujú auto a výraznú cenu. Práve to sa stalo pri kreatívnom procese východiskovým insightom. Banery, ktoré sa na prvý pohľad javili ako hardsellové, tentoraz odovzdali dôležité posolstvo o hodnote slobody,“ približuje ideu Patrícia Al-Hadi, copywriterka agentúry Istropolitana Ogilvy.

Táto aktivita bola viditeľná na sociálnych sieťach jednotlivých automobiliek, ale aj prostredníctvom banerov, GDN formátov a na homepage každej značky.

Vizitka kampane

Klient: P Automobil Import s. r. o., C Automobil Import s. r. o., O Automobil Import s. r. o.

Agentúra: Istropolitana Ogilvy

Creative Director: Peter Darovec

Associate Creative Director: Roman Hríbik, Jakub Svetlík

Art Director: Jakub Svetlík, Michal „Mio“ Valušek, Katarína Sopková

Copywriter: Roman Hríbik, Patrícia Al-Hadi, Marek Suchitra

Social Media Manager: Linda Oršulová, Michal Porubovič

Account Director: Barbora Maťašeje

Account Manager: Jana Strížová, Katarína Juričková

Mediálna agentúra: UNIMEDIA, Digiline

01 - Modified: 2025-11-21 13:39:35 - Feat.: - Title: Októbrové Hodnotenie Stratégií: Aby toho nebolo málo, Bublinám pribudol titul TOP práca mesiaca 02 - Modified: 2025-11-12 10:44:46 - Feat.: - Title: ČSOB 17. novembra na 24 hodín odomyká spravodajské weby 03 - Modified: 2025-11-11 12:12:28 - Feat.: - Title: S divákmi oslávia slobodu slova. Fun rádio by ste si dnes totiž bez 17. novembra nezapli 04 - Modified: 2025-10-12 14:58:21 - Feat.: - Title: Oceňujem, že na Zlatom klinci sme nehodnotili dlho do noci a udržali sme si triezvy úsudok
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 21:16