Slovensko malo na ADC Europe Awards 12 shortlistov. Tri agentúry ich premenili aj na ceny.
Pozrite sa, ktoré práce zo Slovenska uspeli na tejto prestížnej medzinárodnej súťaži kreativity.
THIS IS LOCCO, Hokejová mrkva, klient: Kaufland
Táto práca si vybojovala až tri ceny:
- striebro v kategórii Brand Experience, New use of Media
- bronz v dvoch kategóriách: Brand Experience - Live Stunts Brand Activation a PR/Events
FREE ANDY, Naši chlapci, klient: Post Bellum
- bronz v kategórii Film & Audio - Online Videos
Istropolitana Ogilvy, Nádej spája prejavy zamilovanosti s prvotnými príznakmi ochorenia, klient: Združenie sclerossis multiplex
- bronz v kategórii Print & Outdoor, Direct Marketing
Zoznam prác slovenských agentúr, ktoré získali shortlisty na ADC Europe Awards si môžete pozrieť v nasledujúcom článku. Táto súťaž prináša agentúram body aj do Agentúry roka 2023.