Reč peňazí pripravila pre NBS agentúra PS:Digital
StoryEditor

Škola hrou! NBS štartuje vzdelávací kurz a kampaň Reč peňazí

22.12.2023, 08:00
Autor:
redred

Stratégiu a kreatívu e-learningovej platformy vrátane kampane k nej zastrešila agentúra PS:Digital.

Národná banka Slovenska predstavila tento týždeň v spolupráci s Nadáciou NN ľuďom novú vzdelávaciu platformu Reč peňazí. Online kurzy vznikli pod značkou 5peňazí a sú zadarmo dostupné pre každého, kto má záujem o nové poznatky, ale aj pre tých, ktorí sa chcú zabaviť.

„Podľa prieskumu Európskej centrálnej banky z apríla tohto roka je Slovensko na chvoste vo finančnej gramotnosti. Našou úlohou bolo preto pripraviť jednoduchú, zrozumiteľnú a hravú platformu, ktorá pomôže zlepšiť tieto výsledky. Práve zrozumiteľnosť zohrala pre nás kľúčovú úlohu pri tvorbe konceptu Reč peňazí,“ vysvetľuje Martin Piteľ, managing director PS:Digital.

„Reč peňazí chceme predstaviť ako univerzálny a medzinárodne pochopiteľný jazyk, ktorého znalosť a správne používanie obohatia každého z nás a sú základným kameňom finančnej gramotnosti. Ako hlavnú postavu (lektora) sme si zvolili Škóta ako symbol svetovej šetrnosti. Skvelo nám do tohto konceptu zapadol práve Ross Craig, ktorého môžu Slováci poznať z Instagramu či TikToku pod menom @slovenskyskot, kde pravidelne publikuje po slovensky rozličné krátke sketche,“ doplnil Martin Kovarík, copywriter a ideamaker PS:Digital.

„V Národnej banke vždy hľadáme cestu, ako ľudí učiť o peniazoch prístupnou a zábavnou formou. Aj pri e-learningovom kurze Reč peňazí sme uvažovali, ako ho spraviť zábavne a zároveň tak, aby ho zvládol každý. Preto nás veľmi potešil kreatívny koncept od PS:Digital, ktorý priniesol vzdelávaniu potrebnú dávku humoru a odľahčenia. Začíname témou pre všetkých - nakupovaním. Pripravujeme kurz, ako sa brániť podvodníkom, ktorí útočia na naše peniaze, a ak sa Reč peňazí bude ľuďom páčiť, tešíme sa na témy rodinné financie, dôchodky, či investovanie tak, aby v Reči peňazí našiel každý to, čo potrebuje vedieť pri každodennej starostlivosti o svoje financie,“ hovorí o novom projekte Národnej banky Slovenska pod značkou 5peňazí Roman Fusek, riaditeľ odboru ochrany finančných spotrebiteľov NBS.

Kurzy Reč peňazí sú spojením vtipných videí od škótskeho lektora Rossa a interaktívnych úloh, vďaka ktorým sa používatelia preklikajú cez rôzne situácie spojené s nakupovaním a na reálnych príkladoch sa naučia, ako nepodľahnúť obchodníckym taktikám.

Vyskúšať si to môžete aj vy na webe www.recpenazi.sk.

image

Kľúčový vizuál kampane Reč peňazí

Vizitka kampane:

Klient: Národná banka Slovenska (Ján Sedlák, Linda Župová, Roman Fusek) a Nadácia NN ľuďom

Agentúra: PS:Digital

Strategy Director: Peter Šebo

Creative Director: Katarína Kurečková

Head of Art: Martin Benca

Art Director: Adela Düröšiová

Copywriter: Martin Kovarík, Ida Vrabcová Bírová

Account Manager: Martin Piteľ

Produkcia: Laurinc Studio

Réžia: Daniel Laurinc

Herec: Ross Craig

Fotograf: Juraj Figura

image

Produkcia kampane Reč peňazí

Juraj Figura, PS: Digital

autor fotografie: Juraj Figura, PS:Digital

 

 

01 - Modified: 2023-12-20 09:05:40 - Feat.: - Title: Každý deň lovím na TikToku obsah pre klientov. Natáčanie videí je životný štýl, ktorý milujem 02 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 03 - Modified: 2023-10-18 13:34:59 - Feat.: - Title: Norbert Kozmér: Do PPC-čiek som sa zamiloval. Baví ma pracovať s dátami, tabuľkami a grafmi 04 - Modified: 2021-06-08 12:33:43 - Feat.: - Title: Digitálnu komunikáciu Nív zastreší agentúra PS:Digital 05 - Modified: 2020-10-30 09:40:22 - Feat.: - Title: IKAR hovorí, že cestu ku knihám si treba hľadať odmalička
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. december 2024 23:35