Erik Oravec je Social media copywriter v reklamnej agentúre Socialists. Za sedem rokov agentúrneho života robil hlavne pre automobilové značky, aj keď nemá vodičák. Za to je veľmi skúsený spolujazdec. Aktuálne sa najviac venuje značke Škoda, Pilsner Urquell, Šariš a Lidl. Baví ho spoznávanie nových kultúr, turistika, fotografovanie, beh a vymýšľanie skomolením s jeho krstným menom. Proste copywriterik.:)
Na akom projekte teraz pracujete alebo čím aktuálne v agentúre žijete?
Finišujeme s rokom 2023, pasujeme sa so skráteným decembrom a januárovými content plánmi. Priebežne čekujeme plnenie celoročných KPIs a v hlave mám okrem vianočných songov už aj nejaké tie nápady na budúci rok. Nech nezačínam v januári s úplne prázdnym papierom.
Aká bola vaša cesta k súčasnej práci?
Ak mám ísť do úplnej hĺbky, celé to začalo založením Facebook stránky pre dedinu, v ktorej som vyrastal a býval. Slúžila ako interaktívna alternatíva k obecnému rozhlasu. Vtedy som zistil, že prihovárať...
Zostáva vám 85% na dočítanie.