Cenová citlivosť je momentálne horúca pre väčšinu značiek vzhľadom na vysokú infláciu v poslednom období. Výrobcovia sú kvôli zdražovaniu vstupných nákladov nútení uvažovať o zvýšení ceny. Aký to bude mať dosah na predaj? Ako sa zmení celková ziskovosť značky? Ako je možné, že predaje niektorých značiek dokážu odolať zvyšovaniu cien viac ako iné? A prečo vlastne spotrebitelia siahajú v regáloch po drahších značkách, ak majú aj lacnejšiu alternatívu?
Ak je značka výrazná (distinctive), spotrebitelia ju ľahko rozoznajú a je prítomná tam, kde je to pre danú kategóriu podstatné, má základný predpoklad byť úspešnou. Boj o srdcia spotrebiteľov však vyhratý nemá. Práve odlíšenie sa dáva značke príležitosť ísť ďalej a nájsť, ako byť inou na úrovni produktu, skúsenosti alebo emócie.
Ako sa odlíšiť od ostatných podobných značiek. Je to ten moment, keď sa produkt stáva niečí...
Zostáva vám 85% na dočítanie.