Ďalším mladým talentom je Nina Liskovcová, ktorá pracuje ako Digital Marketing Specialist v agentúre RIEŠENIA. Už počas strednej školy brigádovala ako trénerka plávania, no stále ju to ťahalo do marketingových vôd. Študovala manažment na Univerzite Komenského v Bratislave a tam sa dostala ešte bližšie k marketingu. Ako by svoju cestu k reklamnej brandži v skratke opísala?
„Vždy ma zaujímalo, ako funguje Google a prečo sú stránky v určitom poradí. Vďaka tomu som objavila SEO a začala som sa o to ešte viac zaujímať. Z mojej zvedavosti vznikla aj moja diplomová práca, kde som skúmala Google Maps a poradie výsledkov vyhľadávania. V mojom voľnom čase okrem cestovania sa rada starám o kvetinky alebo si navarím chutnú večeru.“
Na akom projekte teraz pracujete alebo čím aktuálne v agentúre žijete?
Momentálne pracujem na rozbehnutí kampaní pre nášho klienta Slnečnice a zároveň sa venujem linkbuildingu a on-page optimalizácii. S kolegami v RIEŠENIACH poslednú dobu radi testujeme umelú inteligenciu a chatGPT. Sledujeme nové trendy v digitálnom marketingu a snažíme sa ich prispôsobiť našim klientom.
Aká bola vaša cesta k súčasnej práci?
V treťom ročníku na vysokej škole som pochopila, že po vyštudovaní budem potrebovať prax v odbore, aby som si ľahšie vedela nájsť prácu hneď po škole. Už d...
Zostáva vám 85% na dočítanie.