V druhom súhrne prieskumu Director of Taste od reklamnej agentúry oh my DOT a prieskumnej agentúry Ipsos sa pozrieme na to, ako sme na tom s hľadaním šťastia, aké postavenie má v našej krajine kultúra a prečo sa generácia Z nazýva aj Hustle generation.
#Hľadanie šťastia
Index šťastia sa v oboch krajinách (SK & CZ) z roka na rok zvyšuje. Česko má zároveň najvyššie skóre spomedzi postkomunistických krajín. Trend naznačuje, že sme najšťastnejší, akí sme kedy boli.
Slovensko je jednou z krajín s najvyššou mierou spokojnosti mladých ľudí so svojím životom všeobecne (68 percent) v regióne strednej a východnej Európy. Podobnú mieru spokojnosti mladých ľudí možno pozorovať aj v Estónsku a Lotyšsku.
Keď sa však pozrieme na zmenu miery spokojnosti v priebehu času, dospejeme k záveru, že spokojnosť mladých ľudí na Slovensku sa výrazne znížila v porovnaní s predchádzajúcim obdobím. Najmenej spokojnými boli mladí ľudia vo veku 15 až 18 rokov, teda tí, ktorí ešte študujú a nežijú samostatne.
Čo spôsobuje pocit nešťastia
Generáciu Z trápi, ke...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-26 09:37:53 - Feat.: - Title: Cez THREADS sa dostanete bližšie k publiku. Má to aj svoje „ALE“
02 - Modified: 2024-03-01 07:28:57 - Feat.: - Title: Elite/Monday Lovers a oh my DOT obhájili svoje miesto v Slovnafte
03 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr
04 - Modified: 2024-01-19 08:39:57 - Feat.: - Title: oh my DOT: Celému trhu dávame zadarmo unikátne dáta. Chceme lepšiu reklamu pre všetkých
05 - Modified: 2023-12-14 14:16:18 - Feat.: - Title: Love brand sa nezrodí zo dňa na deň, je to proces na dlhšiu trať