Petra Novotná, Telekom
StoryEditor

Marketérkou roka 2023 je Petra Novotná z Telekomu

09.02.2024, 21:59
Autor:
redred

Po siedmykrát udelilo občianske združenie Ľudia z Marketingu ocenenie Marketér roka.

Cieľom ocenenia je posilnenia vnímania role zadávateľa na úspechu značky a kultivácie prostredia slovenského marketingu. Z úzkej nominácie silných mien zo súkromného, verejného a neziskového sektora získala ocenenie Marketér roka 2023 Petra Novotná, riaditeľka pre zákaznícku skúsenosť, marketingovú komunikáciu a stratégiu značky Telekom.

Ocenenie Marketér roka 2023 odovzdal počas slávnostného vyhlasovania národnej súťaže efektivity marketingovej komunikácie Effie 2023 člen Prezídia združenia Ľudia z Marketingu Ronald Lupták: „Dlhoročná práca Petry Novotnej na značke Telekom, uvedenie nového pozicioningu Rešpekt a zároveň komunikačné výstupy Telekomu, ktoré podľa nás posúvajú nielen samotnú značku vpred, ale prispievajú aj k budovaniu hodnôt v spoločnosti, na ktorých záleží,“ hovorí R. Lupták a dodáva: „Odvaha, tvorba kampaní, ktoré presahujú hranice Slovenska, sú jednoznačné dôvody, prečo si Petra právom zaslúži ocenenie Marketér roka.“

Podľa Ľubomíra Tuchschera, výkonného riaditeľa Slovenského združenia pre značkové výrobky držiteľ titulu Marketér/ka roka 2023 bude vďaka spolupráci OZ Ľudia z marketingu a Slovenského združenia pre značkové výrobky nominovaný na ocenenie Global Marketer of the Year 2024 a zároveň získa vstup na konferenciu Global Marketers Week v  Toronte v máji budúceho roka, ktorú organizuje Svetová federácia zadávateľov reklamy (WFA).

Okrem ocenenia Marketér roka sa Ľudia s marketingu rozhodli aj tento rok vyhlásiť špeciálne ocenenie Komunikačný počin 2023, ktorým je silná občianska iniciatíva Chcem tu zostať. Iniciatíva komunikačne významným spôsobom zasiahla mladých ľudí a zaktivizovala ich k účasti na verejnom živote s cieľom zvýšiť participáciu mladých ľudí vo voľbách 2023.

„Chcem tu zostať má výrazný presah do formovania verejného života a participácie mladej generácie na verejnom živote,“ hovorí Ronald Lupták. „Táto iniciatíva dokázala spojiť množstvo mimovládnych organizácii, iniciatív, verejný aj komerčný sektor. Navyše, voľbami sa nič neskončilo. Chcem tu zostať pokračuje ďalej a monetizuje svoju komunikačnú silu medzi mladými ľuďmi naprieč Slovenskom.“

Petra Novotná pracuje v telco sektore na rôznych postoch s hlavným zameraním na mediálnu stratégiu a marketingovú komunikáciu už viac ako 15 rokov. Jej profesijné začiatky sú spojené s mediálnou oblasťou, postupne prenikla do ďalších oblastí marketingu a do jej zodpovednosti patrí aj tvorba obsahu na sociálne siete či nové formáty. Od leta 2016 riadi celý tím brand stratégie a marketingovej komunikácie spoločnosti Slovak Telekom, aktuálne pribudol do jej zodpovednosti aj tím zákazníckej skúsenosti. Jedným z najmilších projektov, ktorého súčasťou bola celých 13 rokov bola Magio Pláž. Veľkým míľnikom bol pre ňu launch značky Juro! s výrazne odlišnými atribútmi „second brandu“ a uvedením nového produktu.

Za jeden z top úspechov považuje štart platformy digitálneho vzdelávania ENTER, jeden z najsilnejších CSR projektov Telekomu za poslednú dekádu, ktorý prepája technológie s mladou generáciou. Medzi najvýraznejšie počiny posledného obdobia/roka patrí spustenie novej komunikačnej platformy – Rešpekt pre všetko čo nás spája. Značka jej prostredníctvom  hovorí o tolerancii, úcte a vzájomnom rešpekte v spoločnosti. Značka Telekom pod jej vedením získala množstvo ocenení na domácich aj zahraničných súťažiach. Je členkou prezídia Rady pre reklamu a OZ Ľudia z marketingu, venuje sa coachingu, medzifiremnému mentoringu.

Marketér roka 2017 - 2023:

Ako prvý, v roku 2017, získal ocenenie Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2 Slovakia.

V roku 2018 sa stal Marketérom roka Juraj Holub, marketingový riaditeľ v spoločnosti Slido.

V roku 2019 si ocenenie prevzala Dáša Juríková, riaditeľka Brand Hub Slovenskej sporiteľne.

V roku 2020 získal ocenenie Branislav Brzula, marketingový riaditeľ Lidl SR. 

V roku 2021 získal ocenenie Juraj Pobjecký, Head of Brand, Isadore.

Za rok 2022 získlala ocenenie Milada Halová, Head of Brand management Tatra banky a Raiffeisen banky.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. február 2024 13:05