Tender prebiehal na lokálnej úrovni v spolupráci so Skupinou MOL. Slovnaft do tendra pozval sedem kreatívnych agentúr, všetky zo Slovenska.
Zuzana Mišíková, Marcom Lead zo Slovnaftu k tendru povedala: „Tender v prostredí veľkej korporácie, je vždy náročný niekoľkomesačný proces. Od začiatku sme kládli dôraz najmä na dôsledné zmapovanie súčasných možností trhu v závislosti od našich potrieb a nastavenie férových podmienok pre oslovené agentúry.
Do finálneho výberu postúpili tri agentúry, z ktorých sa vyberali dvaja víťazi. Výberový proces sa skladal z dvoch častí - technického kola, v ktorom sa hodnotila najmä strategická úroveň vypracovaného zadania a kvalita tímu a následne cenového kola. To, že pokračujeme ďalej s pôvodnými agentúrami potvrdzuje aj fakt, že dlhodobý vzťah medzi klientom a agentúrou ako aj komplexné chápanie biznisu, v ktorom pôsobíme, je pri budovaní našich značiek kľúčové.“
„Slovnaft je naším dlhoročným partnerom, s ktorým sme toho zažili už naozaj veľa. Prešli sme náročným pandemickým obdobím a zdieľali sme aj nákazlivý pocit radosti z úspechov na súťažiach kreativity doma či v zahraničí. Veríme, že sme si sadli nielen ako profesionáli, ale aj ako ľudia, a to si treba vážiť.
Potvrdenie ďalšej spolupráce je pre nás dôležité, pretože dlhodobý a úprimný vzťah medzi klientom a agentúrou považujeme za kľúč k obojstrannému úspechu. Práve preto nás prejavená dôvera veľmi teší a zároveň zaväzuje. Ako dôkaz dobrého fungovania našich tímov vnímame aj to, že víťazný tendrový koncept sa vo veľmi krátkom čase dostal do realizačnej fázy, pozitívne zarezonoval aj v Skupine MOL a objaví sa tak aj za hranicami Slovenska,“ hovorí Roman Beličák, CEO oh my DOT.
„Toto výberové konanie bolo pre nás iné ako ostatné. Slovnaft je našim dobrým klientom a partnerom už viac ako 7 rokov. O to viac sme cítili zodpovednosť podať čo najlepší výkon. Niekedy je ťažšie si pozíciu dvornej agentúry obhájiť ako získať novú spoluprácu. Navyše sme do tohto výberového konania išli v pomerne náročnom “transformačnom” období. V tendri je to vždy tak trochu inak ako pri bežnej práci a tak sme čiastočne zariskovali a skúsili aj kreatívnejšie a inovatívnejšie riešenia. A vyšlo to. Veľmi sa tešíme, že sme uspeli a naše partnerstvo so Slovnaftom a ich tímom pokračuje aj do budúcna, kde na nás čakajú ďalšie výzvy,” doplnil Marián Hlinka, Client Service Director/Partner z Elite/Monday Lovers.
„Ďakujeme všetkým agentúram za kvalitné vypracovanie ponuky a účasť vo výberovom konaní. Tešíme sa na pokračovanie úspešnej spolupráce s víťazmi tendra na obdobie ďalších troch rokov,“ uzavrel Anton Molnár zo Slovnaftu.