StoryEditor

BILLA v novej kampani vyzýva Slovákov, aby neboli príliš skromní

26.03.2024, 09:32
Autor:
redred

Kampaň je prirodzeným pokračovaním nastaveného konceptu V kvalite sa vyznáme, v ktorom značka BILLA rieši celospoločenskú tému priemernosti a našich kvalít.

Skromnosť považujú Slováci za svoju typickú vlastnosť a dokonca cnosť. Stačí nám málo. Nikdy sa nechválime, nikdy nechceme viac. A to je škoda, pretože práve skromnosť nám bráni prejaviť sa a ukázať naše kvality. Toto je hlavná myšlienka novej kampane, v ktorej opäť žiari herečka Gabriela Marcinková.

„Našou ambíciou je posúvať komunikáciu značky BILLA na vyššiu úroveň, cieľom je prémiovosť a ašpiratívnosť. Zároveň vždy hľadáme nápad, ktorý bude našej predstaviteľke svedčať a bude pre ňu prirodzený. Vyjadriť odloženie skromnosti a ukázanie kvalít tancom bola pre nás, ale najmä pre Gabrielu, choreografa a režiséra výzva, s ktorou si perfektne poradili. S výsledkom sme veľmi spokojní a veríme, že kampaň sa bude rovnako páčiť aj divákom,“ povedal Peter Ižo, Associate Creative Director agentúry MullenLowe GGK.

„V image komunikácii sa zameriavame na kvalitu a jej význam v živote Slovákov. V tejto vlne kampane ideme hlbšie do témy našich skrytých kvalít s cieľom motivovať Slovákov, aby si viac uvedomovali svoje silné stránky, začali klásť dôraz na kvalitu v ich živote a tiež vo výbere potravín,“ Denisa Pernicová, Head of Strategic Marketing, BILLA.

Ako doplnila Dana Jánošová, Communication Manager, BILLA: „Hlavná myšlienka kampane je postavená na skromnosti, na ktorú sme právom hrdí, ale ktorá má aj svoje nevýhody. Práve na tie v kampani poukazujeme, aby sme sa nad nimi zamysleli a mohli ich zmeniť, vďaka čomu si môžeme dopriať kvalitnejší život.“

image

Nová kampaň Billa: Odložme prílišnú skromnosť

Kampaň vytvorila agentúra MullenLowe GGK a odštartovala  18. marca v TV, OOH a v online.

Vizitka kampane:

Klient: BILLA Slovensko, Denisa Pernicová, Dana Jánošová

Kreatívna agentúra: MullenLowe GGK

Strategy: Jakub Straka

Creative Director: Peter Ižo, Vlado Slivka

Strategy: Jakub Straka

Art Director: Štefan Hellvis Klučka, Michael Durczok

Copywriter: Michala Chlebíková, Peter Ižo

Account manager: Martin Albert, Zuzana Božeková

Produkčná agentúra: Protos Productions

Réžia: Jonáš Karásek

Kamera: Martin Žiaran

Choreograf: Miroslav Martinovič

Hudba: Matúš Široký

Zvuk: Vladimír „Bajko“ Bajnoci

Kostýmy/šaty: Danica Raytchev, Natália Drevenáková

Postprodukcia: Studio Ekran

Fotograf: Martin Fridner

01 - Modified: 2024-04-23 07:43:04 - Feat.: - Title: Billa má novú kampaň na svoju privátnu značku 02 - Modified: 2023-12-06 12:24:07 - Feat.: - Title: Čo si vkladáme do nákupných košíkov? Podľa prieskumu sa v potravinách vôbec nevyznáme 03 - Modified: 2023-12-04 12:41:08 - Feat.: - Title: Chceme byť pre našich zákazníkov viditeľní, hovorí marketingová riaditeľka Billy 04 - Modified: 2023-11-09 18:44:51 - Feat.: - Title: BILLA prichádza s novou kampaňou. Vyzýva Slovákov, aby neskrývali svoje kvality 05 - Modified: 2023-10-20 10:47:14 - Feat.: - Title: Marek Doležal bude novým generálnym riaditeľom BILLA na Slovensku
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 11:46