Zaraguza bude zodpovedná za tvorbu a realizáciu dlhodobej obsahovej stratégie, vytváranie digitálnych kreatívnych konceptov a adaptáciu hlavnej komunikačnej ATL línie do online prostredia. Na starosti bude mať tiež komplexnú správu všetkých hlavných sociálnych platforiem a online mediálny nákup.
„Tender sme zvládli na všetkých jeho úrovniach a v naozaj silnej konkurencií sme uspeli. Je to úspech ako kreatívneho, tak obchodného tímu u nás v agentúre. Bol to jeden z prvých projektov, na ktorom pracovali naši kreatívci pod svojim novým vedením a vyhrali sme. Uvidíme, čo nás bude čakať v novom roku, ale vidím, že sme viac ako pripravení na nové výzvy,” zhodnotil Kuko, CEO Zaraguzy.
Agentúra zastrešuje pre klienta digital už takmer dva mesiace. Aktuálne adaptuje v online prostredí vianočnú komunikáciu, ktorá vznikla pod kreatívnou taktovkou agentúry MullenLowe GGK a do práce sa tiež pustil tím content creatorov.
„Prvé mesiace spolupráce bývajú vždy ťažké, ale pre vzťah agentúra-klient a hlavne komunikačné a biznisové výsledky sú vždy kľúčové. K nastavovaniu procesov preto pristupujem maximálne obozretne a proklientsky - to je náš štýl podnikania a fungovania a veľmi mi na tom záleží. Ešte raz ďakujem klientovi za dôveru a budem sa tešiť na to, ako spoločne posunieme digitál Billa na nový level,” uzatvára Kuko.

