StoryEditor

Dennis Fino: Doba nepraje vyumelkovaným identitám ani obalovému dizajnu, ktorý kričí z kilometra

02.04.2024, 09:57
  • Tvrdí to Managing Director brandingového štúdia Barney Studio Dennis Fino. 
  • Práve tu sa rodia mnohé medzinárodné i lokálne značky a tvoria príbehy založené na adresných stratégiách a kreatíve.
  • Spolumajiteľ štúdia prezrádza, čo je kľúčové pre vznik unikátnej a zapamätateľnej značky, ako správne reagovať na zmeny správania spotrebiteľa v dynamickom FMCG segmente, ale aj aké často sa opakujúce chyby môžu tvorbu brandu narušiť.
  • Viac ekonomického a politického spravodajstva nájdete na HNonline.sk.

Dnes sa segment FMCG považuje za rýchlejší ako kedykoľvek predtým. Vy máte vo svojom portfóliu mnohých klientov práve z tohto odvetvia. Odráža sa to aj na vzťahu agentúra – klient?

Rýchlosť tohto segmentu je vždy vysoká. Ak to mám priamo porovnať s inými segmentmi, povedal by som, že reakčná doba musí byť tak o 50 % kratšia. Trendy jednoducho nepustia. V segmente FMCG očakáva spotrebiteľ reakciu na trhovú situáciu, krízy, zmeny chutí. Náročné obdobie na trhoch po celom svete ovplyvňuje, samozrejme, aj hráčov v segmente FMCG. Na vzťahu agentúry a klienta sa to odráža prioritne zvýšenou dynamikou komunikácie a klientovi v tomto bode radíme využiť obdobie, keď mnohí šetria, na výraznejšie investície do reklamy alebo dizajnu. Priestor nie je taký preplnený a je často lacnejší.

Na čom v tomto dynamickom segmente stoja silné partnerstvá?

Vždy vravím, že najpodstatnejšia je silná dôvera a 100-percentná spoľahlivosť. To sú zároveň dva stavebné piliere akejkoľvek dobrej spolupráce. V segmente FMCG to platí nie dvojnásobne, ale azda aj trojnásobne. Klient sa musí na agentúru vedieť spoľahnúť,...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. marec 2025 17:38