Orange už 18 rokov hrdo podporuje slovenský hokej, stojí nielen pri mladých hokejových talentoch pri ich prvých krokoch na korčuliach, ale aj pri víťazstvách či prehrách skúsených profesionálov. A presne tieto dôležité hokejové momenty zachytáva Orange vo svojej novej hokejovej kampani v hlavnej úlohe s Mariánom Hossom.
V novej kampani od MADE BY VACULIK, ktorá vznikla pri príležitosti Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji, je hlavnou hviezdou legenda slovenského hokeja Marián Hossa. Televízny spot zachytáva rozhodujúci moment zápasu počas samostatných nájazdov, ktorý však nevychádza celkom podľa predstáv. Napriek tomu, Orange vždy stojí pri slovenských hokejistoch, ktorí sú v tomto prípade zosobnené Mariánom Hossom a odkazuje „Stojíme pri našich počas víťazstiev aj pádov.“V sponzoringovom spote sa Marián Hossa predstaví v úlohe trénera najmladšej generácie hokejistov.
„Teší nás, že sa nám podarilo priniesť ľudský okamih v rámci rozhodujúceho zápasu, kedy aj legenda hokeja môže zaváhať. Zároveň chceme vyzdvihnúť to, že pri našich hokejistoch stojíme nielen v období, keď sa nám darí, ale aj pri nezdaroch. Dôležité je postaviť sa a pokračovať v ceste za víťazstvom," hovorí Andrej Hrivnák, Associate Creative Director MADE BY VACULIK. „Obzvlášť čarovný je pre mňa moment zo sponzoringového spotu, ktorý dôverne poznám ako otec. Keď dieťa oblečiete do zimnej kombinézy od hlavy po päty alebo do hokejového výstroja, až vtedy potrebujú cikať. A tak sme tento insight využili v našom spote," dopĺňa.
„Osemnásť rokov podpory slovenského hokeja sme chceli osláviť naozaj svetovo a chceli sme to preniesť aj do konceptu komunikácie. K tomu sme potrebovali svetového športovca známeho svojimi hodnotami a ľudskosťou. Adeptov bolo viac, ale jeden bol naozaj výnimočný. Veríme, že prinášame kampaň, ktorá sa svojou filmovosťou, hudbou a najmä zapojením špičkového športovca a človeka zároveň zaradí medzi najpamätnejšie kampane športového sponzoringu na Slovensku. Zároveň sme presvedčení, že táto kampaň úspešne nadviaže na našu komunikáciu konceptu čLOVEk a prispeje k posilňovaniu kľúčových hodnôt našej značky,“ hovorí Tomáš Palovský, Chief Communication and Brand Reputation Officer Orange Slovensko.
„Byť na jednej ľadovej ploche s takou legendou, ako je Marián Hossa, bol pre nás obrovský zážitok. Marián je nielen hokejová hviezda, ale aj veľký profesionál s obrovskou dávkou človečiny. Tešíme sa, že Slovensko v brejkoch potešíme ľudskými spotmi s jedným z najobľúbenejších hokejistov," dodáva Milan Bielik, Chief Creative Officer MADE BY VACULIK.Kampaň bude nasadená do reklamného éteru od dnes, 15. apríla 2024.
Vizitka kampane
Názov kampane: Už 18 rokov hrdo podporujeme slovenský hokej
Klient: Orange Slovensko
Chief Communication and Brand Reputation Officer: Tomáš Palovský
Advertising team: Marián Fabianek, Remigia Hammond, Annamária Naništová
Reklamná agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Milan Bielik
Strategy director: Alexandra Martináková
Digital strategy director: Marek Krištof
Strategy planner: Alexandra Remo
Art director: Michal Nagy, Naďa Lukáčiková
Copywriter: Andrej Hrivnák, Matej Sekerka
Graphic Designer: Marek Horecký, Roman Szimeth
Account director: Michala Zezulová
Account manager: Romana Otočková, Miriama Tamajková, Linda Kadlicová
Video motion designer: Patrik Pavlis
Social media: Natália Klieštiková, Kristína Kočišová
Mediálna agentúra: EssenceMediacom
Digitálna agentúra: MADE BY VACULIK, s. r. o.
Použité médiá: TV + 360 media mix
Termín nasadenia: od 15.4.2024
Cieľová skupina: Mass market, Slovensko
Produkcia televízneho spotu: Armada Films
Réžia: Tomáš Řehořek
Production crew: Lukáš Dvořák, Pavel Picek
Názov pesničky použitej v spote: Human
Autor hudby: Jamie Hartman, Nick Monson, Rory Graham
Interpret: Rag‘n‘Bone Man
Zvukový majster: Vladimír “Bajko” Bajnoci
Fotograf: Jakub Dohnálek