Do svojich radov prijíma digitálne, špecializované a digitálne mediálne agentúry. Staňte sa členom ADMA a poďte spoločne s nami budovať digitálny trh na Slovensku. Žiadosti o členstvo môžete posielať do 30. apríla 2024 do polnoci.
Medzi aktuálne členské agentúry ADMA patria: Basta digital, ContentFruiter, CORE4 Advertising, Digiline, Diorama, Elite|Monday Lovers, Hype, Invelity, Lighting Beetle, MullenLowe GGK PROFERO, NetSuccess, oh my DOT, Performics, Ponyhouse, Promiseo, PS:Digital, RIESENIA, SCR interactive, Socialists, THIS IS LOCCO, TRIAD Advertising, ui42, Visibility, ZARAGUZA a Zenithmedia.
Prečo sa pridať k ADMA?
Hlavným poslaním asociácie je kontinuálne zvyšovať úroveň digitálneho marketingu na Slovensku. Vďaka prostriedkom a kontaktom ADMA vzájomne vzdeláva vlastných členov a ich klientov, zároveň podporujeme aj začínajúcich marketérov a študentov. Taktiež rozširujeme vedomosti v oblasti online marketingu širokej verejnosti a snažíme sa neustále zlepšovať podmienky pre rozvoj digitálnej reklamy na Slovensku.
,,ADMA každým rokom rastie a rozvíja sa. Našimi členmi sú výkonnostné, kreatívne aj mediálne agentúry a táto rôznorodosť nám spoločne ako asociácii dodáva na sile a význame vo forme množstva zručností, skúseností, nápadov, vzájomnej inšpirácie a know how v rámci nášho trhu. Ako člen asociácie má digitálna agentúra väčšiu silu ovplyvňovať svoje prirodzené prostredie, meniť veci v rámci slovenského digitálu, diskutovať o nich, navrhovať riešenia a konzultovať ich s tými najkompetentnejšími. V ADMA máme rozbehnutých viacero projektov a pracovných skupín, do ktorých sa noví členovia vedia okamžite zapojiť. Veľmi sa tešíme na vaše prihlášky a príliv nových nápadov, postrehov a energie od nových členov," hovorí prezident ADMA Rasťo Bahurinský.
Asociácia okrem toho rganizuje prestížnu súťaž v digitálnom marketingu Digital PIE, ktorá sa každoročne rozrastá. Angažuje sa na mnohých konferenciách a vzdelávacích eventoch. Tiež podporuje organizáciu prednášok na vysokých školách, pravidelne vytvára e-booky na témy v digitálnom marketingu, infografiky a iné vzdelávacie materiály, ktoré nájdete na webe adma.sk v sekcii Vzdelávanie.
Ako sa stať členom asociácie?
Žiadosť o členstvo podáte prostredníctvom prihlášky na webe ADMA. Deadline prihlásenia do výberového konania pre členstvo v ADMA je do 30. apríla 2024 (vrátane). Po podaní prihlášky nasleduje prezentácia pred valným zhromaždením ADMA. Agentúry, ktoré budú schválené členmi ADMA, budú prijaté a pridajú sa k špičke slovenských digitálnych agentúr.
Stanovy a kompletné podmienky pre prijatie do asociácie nájdete TU.