StoryEditor

Nová kampaň ČSOB vznikla aj v spolupráci so študentkami

16.04.2024, 14:15
Autor:
redred

Kampaň vznikla v spolupráci s reklamnou agentúrou MUW Saatchi & Saatchi a študentmi z Katedry marketingovej komunikácie Univerzity Komenského.

ČSOB Banka prichádza s novou kampaňou k účtu pre mladých. V hlavnom spote vyzýva na založenie účtu, ku ktorému teraz môžu mladí ľudia získať finančný bonus až do výšky 150 EUR.

Cieľovou skupinou kampane je generácia Z. Ide o prvú digitálnu generáciu, ktorá odmalička vyrastá s najnovšími technológiami vrátane počítačových či mobilných hier. To platí aj pre tých, ktorí sa nepovažujú za aktívnych hráčov. Vďaka týmto skúsenostiam nosia mladí ľudia často nálepku, že „sa stále hrajú na mobile. ČSOB Banka im chce ukázať, že digitálny svet a hranie sa s mobilom im vedia priniesť skutočný benefit.

S herným motívom prišli samotné študentky z Katedry marketingovej komunikácie Univerzity Komenského (KAMAKO) v rámci vyučovacích hodín na univerzite. Agentúra MUW Saatchi & Saatchi domyslela na tento motív kompletnú komunikáciu vrátane hero spotu a ďalšieho mediálneho rozpracovania. So študentmi agentúra následne úzko komunikovala a zapojila ich aj do procesu tvorby reklamného spotu, študenti dokonca účinkovali aj ako komparz.

Hero video slúži ako jednoduchý návod na dosiahnutie finančnej odmeny. Podmienky na jej získanie sú jednoduché – stačí splniť 3 jednoduché misie. Prechádza nimi naša herná hrdinka, ktorá sa snaží dosiahnuť level 150.

O réžiu a produkciu sa postarala agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

„Komu by sa chcelo plniť podmienky? Radšej splňme misie a získavajme za ne odmenu! Jednoduchá premisa, ktorá spravila z inak až explanatory videa pútavý kontent pre cieľovú skupinu. Ďakujem študentom z KAMAKO za spoluprácu a špeciálne chalanom z našej internej produkcie, ktorí sa taktiež vyexpili na ďalší level! hovorí kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi Jakub Kuvik.

Súčasťou kampane sú okrem videa aj kľúčové vizuály, bannerová a social komunikácia.

Vizitka kampane:

Klient: ČSOB (Barbora Cziborová, Jana Vidrová)

Creative Director: Jakub Kuvik

Art Director: Radek Dajčár

Copywriter: Juraj Chmel, Mária Tisoňová, Jaroslav Vígh, Adam Baška

Strategy Planner: Kamil Charvát

Account Director: Zuzana Záziková

Account Manager: Lucia Moravčíková

Produkcia: MUW Saatchi & Saatchi

Réžia: Lukáš Krist

Produkčný: Peter Hledík

image

Nová kampaň ČSOB banky je cielená na generáciu Z.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 14:15