StoryEditor

Ľubomír Višňovský už má svoju draftovú jednotku. Je z Talianska

06.05.2024, 10:40
Autor:
redred

Bývalý špičkový hokejista Ľubomír Višňovský podpísal nový kontrakt. Nejde však o návrat k hokeju.

Stal sa tvárou novej reklamnej kampane na taliansku kávu Lucaffè, ktorej agentúrou na Slovensku a v Českej republike je beyond marketingová agentúra 2CREATE.

image

Lucaffe sa spája s Ľubomírom Višňovským.

Spolupráca so značkou začala degustáciou

Spolupráca nezačala ako bežný výber ambasádora značky. Známy hokejista sa od prvého momentu veľmi zaujímal o kvalitu kávy, keďže v rovnakom čase si vyberal aj dodávateľov pre sieť svojich zábavno-športových parkov. Spolu s priateľmi a kávovými fajnšmekrami degustovali množstvo kávových značiek a v slepom chuťovom teste jednoznačne zvíťazilo Lucaffè. „Pripomenulo mi to hokejový draft, aký poznáme z NHL. Ibaže v tomto prípade nešlo o výber špičkového hokejistu, ale o výber špičkovej kávy,“ vysvetľuje s úsmevom známy hokejista, ktorého v roku 2000 draftoval klub Los Angeles Kings.

Lucaffè má športového ducha

Značka Lucaffè dlhodobo podporuje šport. Je oficiálnym partnerom Slovenskej volejbalovej federácie, série golfových turnajov Meridian Golf Tour a Penati Golf Resort. Najnovšie sa prostredníctvom Ľuba Višňovského spája s hokejom. „Vieme, že Slováci milujú hokej rovnako, ako naši zákazníci milujú lahodnú kávu. Ľubo je nielen hokejová legenda, ale sadli sme si aj ľudsky. Je nám cťou, že ho môžeme označiť za nášho priateľa," spresňuje brand manažér Lucaffè Ivo Michalov.

Reklamná kampaň štartuje krátko pred začiatkom majstrovstiev sveta v susednej Českej republike. „Komunikácia je strategicky rozdelená do niekoľkých fáz. Zatiaľ môžeme prezradiť, že prvá fáza pracuje s insightom vyplývajúcim zo spotrebiteľských dát a s mimoriadne pozitívnych výsledkov chuťových testov. Talianska káva Lucaffè skrátka ľuďom veľmi chutí a našim cieľom je dosiahnuť, aby aj vďaka popularite Ľuba Višňovského, túto značku spotrebitelia spoznali, ochutnali a obľúbili si ju,“ dopĺňa Martin Porada z agentúry 2CREATE.  

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. december 2024 19:36