Komu vďačíš za to, že robíš reklamu?
Láske k príbehom a nenávisti k matematike.
Oľutovala si niekedy toto svoje rozhodnutie?
Nikdy. Do dnešných dní ma udivuje, že aj na Slovensku sa dá uživiť vymýšľaním a písaním.
Čo musí mať človek, aby uspel v reklame?
Musí vedieť nasávať inšpiráciu, aby dokázal z obyčajných vecí robiť neobyčajné, a tiež vedieť prijať feedback, aby sa vedel posúvať.
Čo ťa baví na tvojej práci úplne najviac?
Samotné vymýšľanie. To, keď sedíte nad projektom a hľadáte správne riešenie zadania. Pred sebou vidíte rôznorodé možnosti a vyberáte z nich tie, ktoré budú pre klienta tie správne.
Na ktorý moment z procesu tvorby sa vyslovene tešíš?
Na nezáväzné trepkanie počas brainstormingu. Mám rada, keď nás myšlienky zavedú k hlúpym vtipom...
Zostáva vám 85% na dočítanie.