185 dní trvalo, kým TIK TOK Lidl Slovensko dosiahol hranicu 100 000 sledovateľov.
StoryEditor

Lidl Slovensko zažil raketový štart na TikToku. Zabrali vtipné videá s Bičanom

22.05.2024, 15:32
Autor:
redred

Reklamnej agentúre daren&curtis sa podarilo splniť cieľ pre klienta za 6 mesiacov. Trvalo presne 185 dní, kým TIK TOK Lidl Slovensko dosiahol hranicu 100 000 sledovateľov.

Začínali sme od úplného začiatku. Založili sme účet, začali tvoriť kreatívu a náš cieľ bol dosiahnuť hranicu 100 000 folowers do roka“, povedal Jakub Valachovič, account projektu.

Reklamná agentúra daren&curtis spolupracuje s klientom Lidl Slovenská republika už niekoľko rokov a podieľali sa na rôznych spoločných aktivitách. V novembri 2023 sa spolupráca rozšírila aj na správu firemného účtu na TIK TOKu.

Ústrednou postavou jednotlivých videí je známy moderátor Andrej Bičan, o ktorom sa vie, že je garancia smiechu. Ľudia ho poznajú a sám moderátor je veľmi bezprostredný a nápaditý.

image

Ústrednou postavou jednotlivých videí je známy moderátor Andrej Bičan.

Tím, ktorý vymýšľa a vytvára tieto videá tvorí 5 ľudí. Sú to profesionáli, ktorí už majú za sebou viacero rôznych úspechov a niektorí z nich sú sami veľmi aktívni na TIK TOKu. Pravidelne sledujú trendy, reagujú na podnety sledovateľov, ktorí im píšu rôzne komentáre. Všetko spoločne analyzujú a výsledkom je obsah, ktorý má myšlienku, srdce a ľudia si ho chcú pozrieť.

Veľká vďaka patrí celému tímu, ktorí na tom denne pracuje. Vymýšľať, tvoriť a točiť videá každý týždeň s tým, aby dosiahli úspech a priniesli nových sledovateľov je náročné. Je to obrovská zodpovednosť pre klienta a ešte keď ide o veľký a známy obchodný reťazec ako Lidl je. Tešíme sa z tohto úspechu a našim cieľom je byť najlepšími“, uviedol Jakub Čech, CEO daren&curtis.

„Veľmi sa tešíme, že sa nám v krátkom čase podarilo prekonať hranicu 100 000 sledovateľov. Originálnou formou komunikácie na TikToku sa snažíme našim zákazníkom sprostredkovať kľúčové posolstvá a priblížiť sa aj mladšej generácii. Sme veľmi radi, že fanúšikovia si tento obsah rýchlo obľúbili.“, povedala Alexandra Schild, referentka online marketingu Lidl Slovenská republika.

image

TOP 10 firiem a značiek an Tiktoku.

V apríli tohto roku sa Lidl objavil na 8.mieste v rámci TOP 10 Firiem a značiek na TIK TOKu. Uvidíme, ktorú priečku obsadí v máji, kedy účet pokoril hranicu 100 000 sledovateľov.

Lidl patrí medzi firemných lídrov spomedzi slovenských firiem aj na ostatných sociálnych médiách vrátane FacebookuInstagramuLinkedInu aj YouTube. Na YouTube má dokonca dva profily vrátane Kuchyne Lidla. Link na TIK TOK  https://www.tiktok.com/@lidlsk.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. jún 2024 05:36