"Stále som veľkým fanúšikom Google. Pomáhali mi rásť v biznise a vybudoval som tiež firmy, ktoré sa stali lídrami na trhu," hovorí Martin Volek, zakladateľ digitálnej agentúry Volis International, certifikovaný tréner Google a expert sociálnu sieť Linkedin v najnovšom vydaní podcastu Stratégií OK360°.
"Každý môže spolupracovať s Googlom a spustiť si na ňom reklamu. Je prístupný pre všetkých. Denne je vyhľadávaní na Google viac ako počet obyvateľov tejto planéty. Je to fascinujúce."
Okrem Google ho v digitálnom marketingu baví mimoriadne aj profesionálna sieť Linkedin. Tá podľa neho už dávno nie je iba HR nástrojom. 8-násobok obsahu sa týka niečoho iného. Má 4 divízie - pre HR, marketing, sales a pre vzdelávanie.
V podcaste OK360˛° s hosťom Martinom Volekom sa ešte dozviete:
1. Či Linkedin naozaj prináša biznis alebo len popularitu?
2. Prečo je pravidelná, konzistentná komunikácia kľúčom k úspechu?
3. Koľko Slovákov je vôbec na tejto sociálnej sieti a ako sa stať influencerom?
4. S kým sa spájať a prečo vám cudzí, nerelevantní ľudia viac uškodia ako pomôžu?
5. Ako je to vlastne s tým miliónom, ktorý môžete zarobiť, ak budete pravidelne a konzistentne publikovať na LinkedIn.
Rozhovor s Martinom Volekom si môžete pozrieť vo videu v tomto článku alebo aj na všetkých podcastových platformách Spotify a Apple.