StoryEditor

Martin Volek: Ako zarobiť milión dolárov na LinkedIne?

24.05.2024, 10:49

Martin Volek pracuje v digitálnom marketingu 19 rokov, špecializuje sa na Google a LinkedIn a je zakladateľom digitálnej agentúry Volis International. 

Rozhovor s Martinom Volekom si môžete pozrieť vo videu v tomto článku alebo aj na všetkých podcastových platformách Spotify a Apple

"Stále som veľkým fanúšikom Google. Pomáhali mi rásť v biznise a vybudoval som tiež firmy, ktoré sa stali lídrami na trhu," hovorí Martin Volek, zakladateľ digitálnej agentúry Volis International, certifikovaný tréner Google a expert sociálnu sieť Linkedin v najnovšom vydaní podcastu Stratégií OK360°. 

"Každý môže spolupracovať s Googlom a spustiť si na ňom reklamu. Je prístupný pre všetkých. Denne je vyhľadávaní na Google viac ako počet obyvateľov tejto planéty. Je to fascinujúce."

Okrem Google ho v digitálnom marketingu baví mimoriadne aj profesionálna sieť Linkedin. Tá podľa neho už dávno nie je iba HR nástrojom. 8-násobok obsahu sa týka niečoho iného. Má 4 divízie - pre HR, marketing, sales a pre vzdelávanie.

V podcaste OK360˛° s hosťom Martinom Volekom sa ešte dozviete:

1. Či Linkedin naozaj prináša biznis alebo len popularitu?

2. Prečo je pravidelná, konzistentná komunikácia kľúčom k úspechu?

3. Koľko Slovákov je vôbec na tejto sociálnej sieti a ako sa stať influencerom?

4. S kým sa spájať a prečo vám cudzí, nerelevantní ľudia viac uškodia ako pomôžu?

5. Ako je to vlastne s tým miliónom, ktorý môžete zarobiť, ak budete pravidelne a konzistentne publikovať na LinkedIn. 

Rozhovor s Martinom Volekom si môžete pozrieť vo videu v tomto článku alebo aj na všetkých podcastových platformách Spotify a Apple. 

 

01 - Modified: 2025-09-08 09:52:37 - Feat.: - Title: Denisa Pernicová a jej agentúra Pulzari: Našim špecifickým know how bude strategický biznisový pohľad 02 - Modified: 2025-06-09 11:10:50 - Feat.: - Title: Aj vieme, že nám obrazovky nerobia dobre, aj sa od nich nedokážeme odpojiť 03 - Modified: 2025-06-03 09:25:40 - Feat.: - Title: Marek Mrázik: Hmla okolo ESG sa vyčistila, agentúry riešia profitabilitu a efektivitu 04 - Modified: 2025-04-23 10:55:14 - Feat.: - Title: Video je najväčším podcastovým trendom, experimentuje sa aj s AR 05 - Modified: 2024-07-04 07:00:00 - Feat.: - Title: V MullenLowe GGK potrebujeme dialóg aj ženský element
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. november 2025 07:08