Poisťovňa Allianz oznámila výsledky tendra na novú agentúru, ktorá bude spravovať jej sociálne siete a obsah. Víťazom sa stala agentúra Kreatívna Dvojica, ktorá sa v súťaži presadila medzi piatimi zúčastnenými agentúrami.
„Sociálne siete predstavujú pre Allianz dôležitý a strategický prvok komunikácie značky a produktov. Našou ambíciou je budovať v digitále komplexný ekosystém, ktorý prináša prémiovú skúsenosť a neustále buduje mentálnu dostupnosť značky. Kreatívna Dvojica nás v tendri presvedčila, že je v tomto smere pre nás najlepšou voľbou,“ uvádza Jozef Kruppa, riaditeľ odboru Market manažment.
Allianz je celosvetový poisťovací partner olympijských hier 2024 v Paríži a šport podporuje aj na lokálnej úrovni ako hrdý partner Slovenského olympijského a športového výboru a Slovenského paralympijského výboru, s ktorým spolupracuje už viac ako 20 rokov. Olympijské partnerstvo a aktivácia mladých k športu sú tak dôležitými piliermi, na ktorých bude stáť komunikácia v prostredí sociálnych sietí.
Okrem toho je ambíciou značky prostredníctvom digitálnych kanálov pokračovať v budovaní imidžu digitálnej poisťovne a komunikačne posilňovať produkty. A to všetko v súlade s globálnou komunikačnou platformou „Get ready for the best“.
„Uspieť v širšom tendri a získať pre agentúru lídra v segmente, je pre náš tím veľký úspech. Verím, že prinesieme do online komunikácie Allianzu svieži vietor a vytvoríme obsah, ktorý zaujme a inšpiruje. Teším sa, že klientovi sa zapáčili aj extra nápady z tendrovej prezentácie, ktoré začneme postupne realizovať,“ uviedol Michal Hornický z agentúry Kreatívna Dvojica.