Značka sa spotom prihovára nielen svojej primárnej cieľovej skupine, mladým, ale vďaka nasadeniu v televízii ju rozširuje aj na ľudí, ktorí KFC nikdy neskúsili.
StoryEditor

KFC na Slovensku spúšťa svoju prvú televíznu kampaň

10.06.2024, 09:57
Autor:
redred

Jej kreatívu zastrešila agentúra Wiktor Leo Burnett.

Posolstvom televíznej kampane je odkomunikovať, že KFC používa vo svojich jedlách skutočné, nespracované mäso a kvalitné, čerstvé suroviny. V televíznom spote vidíme produkt Twister, ktorým sa značka snaží rozšíriť svoje portfólio v očiach spotrebiteľov.

Agentúra pracovala s globálnym obsahom, ktorý doplnila o lokalizovaný voiceover. Fráza „Jasné, že KFC“ má za cieľ poukázať na samozrejmosť výberu značky, v prípade, že človek hľadá kvalitu a čerstvosť za rozumnú cenu.

“Postupne otvárame nové prevádzky vo viacerých slovenských mestách ako Zvolen, Poprad či Banská Bystrica. Značka KFC sa neustále posúva a buduje si silnú pozíciu na slovenskom trhu. Nasadenie televíznej reklamy je prirodzeným sprievodným javom napredovania, na ktorom spoločne pracujeme,” hodnotí situáciu Head of Marketing & Supply Chain KFC, Agnieszka Imsirovic.

Značka sa spotom prihovára nielen svojej primárnej cieľovej skupine, mladým, ale vďaka nasadeniu v televízii ju rozširuje aj na ľudí, ktorí KFC nikdy neskúsili. Práve tam vidí značka priestor na rast. 

„KFC má v svojej kategórii unikátne postavenie. Je na Slovensku vo fáze budovania pobočkovej siete a získavania nových zákazníkov. Práve im sme chceli ukázať produkt, ktorý by možno od značky ani nečakali. KFC je moderná, súčasná značka, čo sa dlhodobo neváhame ukazovať aj v jej komunikácii. Kampaň, ktorú práve nasadzujeme sme tvorili kombináciou  štandardných reklamných prístupov a AI toolov tak, aby bol dosiahnutý najlepší možný výsledok,” doplnil Strategy Director agentúry Wiktor Leo Burnett Vladimír Lefik.

image

KFC spúšťa kampaň v televízii.

Vizitka kampane:

Klient: Queensway Restaurants Slovakia, s.r.o.

Marketing Director: Agnieszka Imsirovic

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Strategy Director: Vladimír Lefík

Creative Director: Peter Michalka

Associate Creative Director: Lukáš Lukonič

Art Direction: Richard Sokol

Account Director: Michal Kopriva

Account Executive: Lucia Kovárová

01 - Modified: 2024-04-05 08:26:07 - Feat.: - Title: Slovenský zväz ľadového hokeja spúšťa novú komunikačnú platformu Byť fér je #okej 02 - Modified: 2024-02-21 08:22:21 - Feat.: - Title: U Wiktora je ďalší Peter 03 - Modified: 2023-11-13 09:55:00 - Feat.: - Title: Začarované štvrte upozorňujú na jeden z nevyužívaných bratislavských brownfieldov 04 - Modified: 2023-10-23 09:45:52 - Feat.: - Title: 365.bank spúšťa ďalší spot komunikačného konceptu „Jednoduchšie, ako ste čakali“ 05 - Modified: 2023-10-05 11:57:52 - Feat.: - Title: Online film a video: Opäť zabodovali Najkrajšie zvuky pre Škodu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. jún 2024 04:30