StoryEditor

Juraj Bartoš: Prioritou Free Andy je new bizz

10.06.2024, 14:00

Agentúra Free Andy sa za posledný rok radikálne zmenila. Prehrala totiž tender u svojho top klienta O2, kde fungovala ako interná agentúra. CEO a majiteľ Juraj Bartoš v rozhovore prezradil, čo sa u nich odvtedy udialo, ako sa mu podarilo zastabilizovať tím a ako bojuje o nových klientov.

Koľko rokov ste boli spojený so značkou O2?

Približne 12 rokov v rôznych agentúrach – VCCP, Nydrle+Semelak, Oliver a naposledy Free Andy. Nastúpil som v časoch, keď bežal známy koncept Maňušky a launch O2 Paušálov bola prvá kampaň, na ktorej som pracoval. Koncept Maňušiek a stratégia férovosti prišli po krátkom období, keď O2 už vstúpilo na trh, ale ešte sa mu nedarilo v súboji s dvomi veľkými protihráčmi. Vtedy si povedali si, že začnú vychytávať chyby trhu a všetko, čo bolo nespravodlivé voči zákazníkom, pretavili do svojich produktov aj komunikácie. Práve maňušky ukazovali, čo robí konkurencia nefér a ako sa to dá férovejšie práve v O2. Všetky ďalšie koncepty som už spoluvytváral aj ja.

Minulý rok ste sa rozlúčili so značkou. Bolo to ťažké lúčenie?

Rozlúčil som sa, ale nie úplne. Free Andy už nerobí na hlavnej stratégii a komunikácii značky, ale stále spolupracuje na menších exekúciách v online či internej komunikácii a zostal nám brand Radosť, ktorý sme ako agentúra vytvárali spolu s klientom. A či mi to je ľúto? Samozrejme, že áno. Vyrástol som spolu s O2. Do VCCP som nastúpil ako copywriter junior a gro mojej práce bolo práve na značke O2. Postupne som sa prepracoval až na kreatívneho riaditeľa a verím, že sa mi podarilo prispieť k formovaniu tohto brandu a za tú možnosť už budem navždy vďačný.

Čo vás naučilo O2?

Väčšinu toho, čo dnes viem ohľadne práce s veľkým brandom, som sa naučil pri O2. Bol som k značke veľmi blízko – od tvorby stratégie až po exekúciu....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 02:24