Tesco mobile vypísal koncom minulého roka tender na kreatívnu agentúru, z ktorého víťazne vyšla agentúra Elite/Monday Lovers. Zadaním bolo priniesť nový kreatívny koncept, ktorý nahradí pôvodnú trojicu surikát a osvieži komunikáciu s prichádzajúcimi narodeninami.
„Keďže okrúhle výročie značka neoslavuje každý deň, už počas prebiehajúceho tendra sme mali na exekúciu kampane veľké očakávania. V tomto nás agentúra Elite nesklamala. Oslavu 15. narodenín sme tak odštartovali nielen s benefitom, ktorý je medzi našimi zákazníkmi stále veľmi populárny a žiadaný, ale aj s vynovenou kreatívou. Veríme, že práve nové trio surikát značku Tesco mobile posunie ešte bližšie k všetkým používateľom predplatených mobilných služieb,” hovorí Matúš Volný, Head of marketing Tesco mobile.
Tesco mobile je na trhu už etablovanou značkou a pomohli jej v tom aj surikaty, čo potvrdili aj dáta. Pokračovať s touto trojicou bol teda logický krok. S nápadom upgradovať surikaty na moreplavcov prišla práve agentúra Elite Monday Lovers.„Už pri zadávaní sme vnímali, že potrebujeme dať každej zo surikát vlastný charakter a príbeh. Keď sme rozmýšľali nad prostredím, do ktorého ich zasadíme, z mnohých svetov nám vypadli aj moreplavci. Keď sme testovali rozpracovanie na spotoch, vizuáloch, netradičkách, všetko sa vymýšľalo akoby samé. Práca s moreplavcami nás baví stále viac a viac,” opisuje senior copywriter Slavomír Artim, Elite/ML.
Letnú ponuku odkomunikuje nová trojica surikát - kapitán Tango, prieskumníčka Sela a pomocník Kidd. No v aktuálne prebiehajúcej kampani sa okrem trojice surikát pridala aj epizódna postava sirény, ktorá volá našu posádku k pobrežiu do zradných vôd. To, ako to dopadne si môžete pozrieť v aktuálne nasadenom TV spote.
Pod nový vizuálny upgrade, ktorý priniesol viac rozprávkovú a roztomilú podobu, sa podpísalo Alien Studio.
„Ohlasy na aktuálnu kampaň sú veľmi pozitívne, čomu nasvedčuje aj záujem o bezplatné volania v Tesco mobile. Oslava narodenín sa už začala, ale zďaleka ešte nekončí. Už teraz máme pripravené ďalšie aktivity na leto a zvyšok roka. Naši existujúci, ako aj noví zákazníci sa teda majú na čo tešiť,” dodáva Matúš Volný, Head of marketing Tesco mobile.
Kampaň s moreplavcami je nasadená ako 360-ková kampaň vrátane ATL a BTL nosičov od 12. júna tohto roka. Dôležité zameranie bolo smerované najmä na predajne obchodného reťazca Tesco.
Vizitka TV a online kampaneNázov kampane: Bezplatné volania na obzore
Klient: Tesco mobile Slovensko – Veronika Knapová, Lenka Pavlíčková
Agentúra: Elite/Monday Lovers
Creative Director: Peter Šurín
Ideamaker a copywriter: Slavomír Artim, Barbora Grič, Denisa Podskočová
Art Director: Ivan Tichý, Juraj Vačko
Strategy Director: Peter Šurín
Account Director: Roman Breja
Account Manager: Annamária Vajsová
Social Media: Kitti Pastoreková, Dávid Rišiaň
Produkcia: ALIEN studio
Réžia: Martin Marček