Obľúbené surikaty z reklamy Tesco mobile dostali mená.
StoryEditor

V kampani Tesco mobile hviezdia 3 nové surikaty - moreplavci Tango, Sela a Kidd

25.06.2024, 11:48
Autor:
redred

Tento rok oslavuje komunikačný operátor Tesco mobile svoje 15. narodeniny a pri tejto príležitosti prináša novú letnú kampaň, pod ktorú sa podpísala agentúra Elite/Monday Lovers.

Tesco mobile vypísal koncom minulého roka tender na kreatívnu agentúru, z ktorého víťazne vyšla agentúra Elite/Monday Lovers. Zadaním bolo priniesť nový kreatívny koncept, ktorý nahradí pôvodnú trojicu surikát a osvieži komunikáciu s prichádzajúcimi narodeninami.

„Keďže okrúhle výročie značka neoslavuje každý deň, už počas prebiehajúceho tendra sme mali na exekúciu kampane veľké očakávania. V tomto nás agentúra Elite nesklamala. Oslavu 15. narodenín sme tak odštartovali nielen s benefitom, ktorý je medzi našimi zákazníkmi stále veľmi populárny a žiadaný, ale aj s vynovenou kreatívou. Veríme, že práve nové trio surikát značku Tesco mobile posunie ešte bližšie k všetkým používateľom predplatených mobilných služieb,” hovorí Matúš Volný, Head of marketing Tesco mobile.

image

Na obzore sú narodeniny aj nová kampaň operátora Tesco mobile.

Tesco mobile je na trhu už etablovanou značkou a pomohli jej v tom aj surikaty, čo potvrdili aj dáta. Pokračovať s touto trojicou bol teda logický krok. S nápadom upgradovať surikaty na moreplavcov prišla práve agentúra Elite Monday Lovers.

„Už pri zadávaní sme vnímali, že potrebujeme dať každej zo surikát vlastný charakter a príbeh. Keď sme rozmýšľali nad prostredím, do ktorého ich zasadíme, z mnohých svetov nám vypadli aj moreplavci. Keď sme testovali rozpracovanie na spotoch, vizuáloch, netradičkách, všetko sa vymýšľalo akoby samé. Práca s moreplavcami nás baví stále viac a viac,” opisuje senior copywriter Slavomír Artim, Elite/ML.

Letnú ponuku odkomunikuje nová trojica surikát - kapitán Tango, prieskumníčka Sela a pomocník Kidd. No v aktuálne prebiehajúcej kampani sa okrem trojice surikát pridala aj epizódna postava sirény, ktorá volá našu posádku k pobrežiu do zradných vôd. To, ako to dopadne si môžete pozrieť v aktuálne nasadenom TV spote.

Pod nový vizuálny upgrade, ktorý priniesol viac rozprávkovú a roztomilú podobu, sa podpísalo Alien Studio.

„Ohlasy na aktuálnu kampaň sú veľmi pozitívne, čomu nasvedčuje aj záujem o bezplatné volania v Tesco mobile. Oslava narodenín sa už začala, ale zďaleka ešte nekončí. Už teraz máme pripravené ďalšie aktivity na leto a zvyšok roka. Naši existujúci, ako aj noví zákazníci sa teda majú na čo tešiť,” dodáva Matúš Volný, Head of marketing Tesco mobile.

Kampaň s moreplavcami je nasadená ako 360-ková kampaň vrátane ATL a BTL nosičov od 12. júna tohto roka. Dôležité zameranie bolo smerované najmä na predajne obchodného reťazca Tesco. 

image

Na obzore sú narodeniny aj nová kampaň operátora Tesco mobile.

Vizitka TV a online kampane

Názov kampane: Bezplatné volania na obzore

Klient: Tesco mobile Slovensko – Veronika Knapová, Lenka Pavlíčková

Agentúra: Elite/Monday Lovers

Creative Director: Peter Šurín

Ideamaker a copywriter: Slavomír Artim, Barbora Grič, Denisa Podskočová

Art Director: Ivan Tichý, Juraj Vačko

Strategy Director: Peter Šurín

Account Director: Roman Breja

Account Manager: Annamária Vajsová

Social Media: Kitti Pastoreková, Dávid Rišiaň

Produkcia: ALIEN studio

Réžia: Martin Marček

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. september 2024 06:38