Ivana Orviská, PR manažérka Peugeot
StoryEditor

Cez podcast informujeme správnych ľudí na správnom mieste a vo vhodnom čase

26.06.2024, 09:20
Autor:
lezlez

Značka Peugeot už dávnejšie spustila atraktívny mediálny formát. Ako sa darí ich podcastu PodCars prezradila Communication and PR manager značky Ivana Orviská. 

Prečo ste sa rozhodli založiť podcast PodCars a aké ciele ste si od začiatku stanovili? Čo ste nim chceli dosiahnuť, koho osloviť? 

Hlavným cieľom bolo obohatiť komunikáciu značky PEUGEOT nielen o nový formát, ale rozviesť objasniť, vysvetliť témy, ktoré sa nám neustále vynárali a rezonujú v spoločnosti, rozprávať o budúcnosti, o automobilovom športe, o bezpečnosti, o technológiách... Sú to témy, ktoré neviete jednoducho odkomunikovať a klasické formy ako tlačové správy alebo PR články vám nestačia. Záležalo nám ísť viac do hĺbky, navrhnúť riešenia, nezávisle diskutovať s odborníkmi, nevyhýbať sa porovnávaniam s konkurenciou a byť transparentný férový a autentický. Naviac, samozrejme, chceme osloviť okrem svojich klientov nové cieľové skupiny, dať relevantné informácie, byť aktuálny a predísť aj nepodloženým informáciám, hoaxom a tak ďalej.

Aby bol PODCARS zaujímavý, nie je mono-brandový, ale dotýka sa komplexne témy ako takej využívajúc prirodzene reálne fakty, porovnávania, nevyhýbame sa spomínať aj iné automobilové značky a príklady. Diskutujúcich neobmedzujeme a aj preto nemáme problém získať diskutujúcich, dokonca mnohí sa nám iniciatívne hlásia... Samozrejme okrem dôležitých tém a celkového spracovania sú dôležití aj ľudia - predovšetkým moderátor a jeho hostia.

Aké vám v realite prináša výsledky?

Postupne si PODCARS buduje svoje meno, samozrejme zvyšujú sa parametre počúvanosti, má stále viac odberateľov. Mnohé diely vyvolávajú diskusie, a preto sa aj spätne vraciame k jednotlivým témam, rozšírili sme komunikáciu na celú skupinu Stellantis a hlavne plníme cieľ, ktorý sme si dali – infikovať našich poslucháčov témami, ktoré chceme komunikovať a rozoberať.

Aké publikum oslovujete, aké témy vám fungujú a aké nie?

Sú to predovšetkým milovníci áut, nových technológií, ľudia, ktorí majú radi autá, ale aj klasickí užívatelia, novinári, odborníci... Väčšiu časť tvoria muži. Ako som už spomínala, fungujú témy, ktoré sa dotýkajú každého z nás: kúpa auta, energie, bezpečnosť, budúcnosť, nové technológie, automobilový šport ... Medzi najpočúvanejšie témy patrili:  kúpa nového, ale aj jazdeného vozidla, nové technológie a schopnosti vodiča, ani benzín ani diesel – regulácie v EÚ, EV vozidlá...Nefunguje tradičná produktová informácia.

Aké benefity vám prináša tento content marketing - smerom k predajom alebo k budovaniu značky, komunity?

Hlavný benefit je tá správna informovanosť správnych ľudí na správnom mieste a vo vhodnom čase...

Veríte tomuto mediálnemu formátu?

Áno, počúvať predovšetkým v aute o autách a zaujímavostiach okolo nich so zaujímavými ľuďmi, ktorí sa touto tematikou zaoberajú viacmennej celý život, nie je nikdy na škodu.

Ako sa bude podľa vás v budúcnosti vyvíjať a aký má na Slovensku potenciál?

Ako som už spomenula, vybudovali sme si stálu komunitu poslucháčov, komunitu spolupracovníkov, vybudovali sme si určitú úroveň počúvanosti, rozobrali sme množstvo tém a ešte chceme rozobrať, rozšírili sme komunikáciu na všetky značky STELLANTIS a bolo by chybou takýto rozbehnutý vlak opustiť. A máme ešte toho veľa pred sebou.

 

 

01 - Modified: 2023-11-24 08:00:00 - Feat.: - Title: Štyri automobilové značky sa spojili, aby odovzdali dôležitú správu o slobode pri príležitosti 17. novembra 02 - Modified: 2018-07-26 11:10:05 - Feat.: - Title: Clickbait vs seriózne titulky: Ktorý sa oplatí viac? (Peugeot case study) 03 - Modified: 2017-03-23 14:05:13 - Feat.: - Title: Najpredávanejšie značky áut. Tieto novinky uvedú v roku 2017
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. september 2024 00:04