Novú kampaň stávkovej kancelárie Fortuna pripravila a kompletne zastrešila reklamná agentúra Mayer/McCann-Erickson Bratislava.
"Po veľmi úspešnom uvedení konceptu Bohyne minulý rok sme sa chceli tento rok posunúť ďalej. Cieľom bolo rozvíjať jej príbeh spôsobom, ktorý bude pre diváka ešte atraktívnejší. Výsledkom je kampaň, v ktorej nás samotná Bohyňa sprevádza svetom Fortuny, kde vyhrávajú tie najsilnejšie emócie. Zapojili sme ju priamo do akcie a spojili ju s fanúšikmi. V komunikácii pracujeme s jednoduchým, ale silným insightom: život je plný nečakaných situácií, vypätých momentov, zvratov a radosti. Aby si bol úspešný, musíš na sebe neustále pracovať," vysvetľuje Alena Kľúčiková, head of marketing spoločnosti Fortuna Slovakia.
"Rozvíjať príbeh Bohyne bolo pre nás výzvou aj radosťou. Chceli sme poukázať na to, že jej existencia nie je iba o monotónnej božskej dokonalosti, ale aj o nikdy nekončiacej akcii. Presne o tom je svet športu a stávkovania - pestrý, zábavný, ale zároveň nie je naivný, lebo nie všetko v ňom vyjde na 100 percent,” hovorí kreatívny riaditeľ Viktor Blaho z agentúry Mayer/McCann-Erickson.
Výkop kampane bol spojený so štartom Majstrovstiev Európy vo futbale. V úvodnom spote vystupujú aj športoví ambasádori stávkovej kancelárie Fortuna: Ľudovít Klein, Janko Ďurica a Marek Hamšík. V ďalších mesiacoch bude komunikácia pokračovať.
“V sérii spotov sme sa rozhodli zobraziť mozaiku zážitkov, ktoré fanúšikovia prežijú. Dynamická kamera, hudba a strihnám pomohli zdôrazniť tento zámer. Veríme, že sa nám podarilo priniesť do reklamného bloku niečo svieže a zapamätateľné," dodáva senior copywriter Richard Klvač.
Súčasťou kampane sú štyri TV spoty, OOH a online komunikácia.
Vizitka kampane:
Klient: Fortuna Slovensko (Alena Kľúčiková, Andrej Čillík, Tomáš Ševčovič)