V úvodnom spotevystupujú aj športoví ambasádori stávkovej kancelárie Fortuna: Ľudovít Klein, Janko Ďurica a Marek Hamšík.
StoryEditor

Fortuna pokračuje v kampani so svojou bohyňou. Sprevádzajú ju aj Ďurica a Hamšík

26.06.2024, 11:35
Autor:
redred

Novú kampaň stávkovej kancelárie Fortuna pripravila a kompletne zastrešila reklamná agentúra Mayer/McCann-Erickson Bratislava.

image

"Rozvíjať príbeh Bohyne bolo pre nás výzvou aj radosťou. Chceli sme poukázať na to, že jej existencia nie je iba o monotónnej božskej dokonalosti, ale aj o nikdy nekončiacej akcii," hovoria o kampani.

"Po veľmi úspešnom uvedení konceptu Bohyne minulý rok sme sa chceli tento rok posunúť ďalej. Cieľom bolo rozvíjať jej príbeh spôsobom, ktorý bude pre diváka ešte atraktívnejší. Výsledkom je kampaň, v ktorej nás samotná Bohyňa sprevádza svetom Fortuny, kde vyhrávajú tie najsilnejšie emócie. Zapojili sme ju priamo do akcie a spojili ju s fanúšikmi. V komunikácii pracujeme s jednoduchým, ale silným insightom: život je plný nečakaných situácií, vypätých momentov, zvratov a radosti. Aby si bol úspešný, musíš na sebe neustále pracovať," vysvetľuje Alena Kľúčiková, head of marketing spoločnosti Fortuna Slovakia.

image

Život je plný rôznych nečakaných situácií. Aby si v ňom bol úspešný musíš trénovať a byť v strehu.

"Rozvíjať príbeh Bohyne bolo pre nás výzvou aj radosťou. Chceli sme poukázať na to, že jej existencia nie je iba o monotónnej božskej dokonalosti, ale aj o nikdy nekončiacej akcii. Presne o tom je svet športu a stávkovania - pestrý, zábavný, ale zároveň nie je naivný, lebo nie všetko v ňom vyjde na 100 percent,” hovorí kreatívny riaditeľ Viktor Blaho z agentúry Mayer/McCann-Erickson.

Výkop kampane bol spojený so štartom Majstrovstiev Európy vo futbale. V úvodnom spote vystupujú aj športoví ambasádori stávkovej kancelárie Fortuna: Ľudovít Klein, Janko Ďurica a Marek Hamšík. V ďalších mesiacoch bude komunikácia pokračovať.

image

Život je plný rôznych nečakaných situácií. Aby si v ňom bol úspešný musíš trénovať a byť v strehu.

“V sérii spotov sme sa rozhodli zobraziť mozaiku zážitkov, ktoré fanúšikovia prežijú. Dynamická kamera, hudba a strihnám pomohli zdôrazniť tento zámer. Veríme, že sa nám podarilo priniesť do reklamného bloku niečo svieže a zapamätateľné," dodáva senior copywriter Richard Klvač.

Súčasťou kampane sú štyri TV spoty, OOH a online komunikácia.

Vizitka kampane:

Klient: Fortuna Slovensko (Alena Kľúčiková, Andrej Čillík, Tomáš Ševčovič)

Agentúra: Mayer/McCann-Erickson

Kreatívny riaditeľ: Peter Viktor Blaho

Copywriter: Richard Klvač

Art director: Miroslava Králiková

Account director: Ivana Jakubíková

Produkcia: GlobeProduction, s.r.o.

Réžia: Petr Dvořák

DOP: Ondrej Synák

Hudba: Oliver Fillner

Fotograf: Martin Fridner

image

V úvodnom spotevystupujú aj športoví ambasádori stávkovej kancelárie Fortuna: Ľudovít Klein, Janko Ďurica a Marek Hamšík.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. september 2024 08:22