Nová divízia zjednocuje doterajšiu ponuku Publicis Groupe v oblasti gamingu a e-športu.
StoryEditor

Publicis Groupe zakladá hernú divíziu Publicis Play

28.06.2024, 09:55
Autor:
redred

Ponúkne komplexné riešenie pre oblasť gamingu a e-športu.

Komunikačná skupina Publicis Groupe zakladá novú hernú divíziu Publicis Play. Zjednocuje v nej svoje služby v oblasti gamingu, streamingu a e-športov a ponúka tak klientom komplexné riešenie na prepojenie ich značiek s herným svetom.

Publicis Play poskytuje komplexné riešenie značkám, ktoré hľadajú partnera na oslovenie početnej hráčskej komunity na Slovensku. Zameriava sa na oblasti gamingu, streamingu a e-športu: od kreatívnych návrhov a produkcii cez nákup reklamného priestoru v herných platformách až po spoluprácu s influencermi, exkluzívne partnerstvo a aktivácia na mieru.

Nová divízia zjednocuje doterajšiu ponuku Publicis Groupe v oblasti gamingu a e-športu. Týmto disciplínam sa skupina venuje už od roku 2021 a odvtedy realizovala herné projekty okrem iného pre značky O2 (SK), Oreo, Samsung alebo Pepsi. V minulom roku tiež napríklad pripravila vôbec prvú českú kampaň na platforme Roblox.

Jadro tímu Publicis Play tvorí niekoľko špecialistov z rôznych častí Publicis Groupe, ktorí sa gamingu a športovu dlhodobo venujú: Veronika Zábrženská, Adam Nochta, Tomáš Drapáč, Martin Žežulka, Martin Palounek, Jaroslav Novák a ďalší. Na jednotlivých projektoch potom budú úzko spolupracovať s ďalšími expertmi naprieč celou skupinou.

Zjednotenie služieb skupiny  v oblasti gamingu a e-športu súvisí s dlhodobým rastom herného sektora v Slovenskej republike. Videohry u nás pravidelne hrá tretina populácie a zo zábavy úzkej skupiny nadšencov sa tak stala súčasť širokej popkultúry. Najvýraznejšie je to vidieť u nastupujúcej Generácie Z, v ktorej hry hrá každý druhý, a jej príslušníci s gamingom trávia už viac času ako s tradičnými médiami.

„Generácia Z je v marketingovej komunite hojne skloňovaný fenomén. Značky vedia, aké sú pre nich príslušníci tejto generácie dôležití, ale kvôli vekovej bariére s nimi často nevedia komunikovať. Mladí konzumujú tradičné médiá čoraz menej, a preto musíme hľadať nové kanály, ako ich osloviť. Herné platformy sú z tohto pohľadu mimoriadne zaujímavé. Potvrdzujú to aj výsledky kampaní, ktoré sme v tejto oblasti v uplynulých rokoch realizovali. Zostavením nového tímu špecialistov z rôznych častí našej skupiny teraz posúvame služby okolo gamingu na ešte vyššiu úroveň. Značkám ponúkneme komplexné riešenie v duchu Power of One,“ hovorí Tomáš Varga, CEO Publicis Groupe, Central Europe.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. september 2024 14:34