StoryEditor

Adam Jánoš: Vážim si agentúry, ktoré nefejkujú nadšenie a hovorí za nich práca

10.07.2024, 10:59

Ak by nerobil reklamu, tak by bol určite full time muzikantom. Najviac sa teší na moment, keď sa rodí dobrá myšlienka a bavia ho klienti, ktorí vedia, čo chcú. V rubrike ADC profil, ktorú tvoríme spoločne s Art Directors Clubom, tento mesiac dostal slovo copywriter agentúry Mannschaft Adam Jánoš.

Ako si sa dostal do reklamy?

Po známosti, ale bez korupcie. A tiež pomerne neskoro – mal som už 28. Vždy som však ku copywritingu nejako smeroval. Písal som pre TASR a pre rôzne online portály, primárne o hudbe, a odjakživa som sa hral so slovom.

Čo máš na reklame najradšej?

Asi to, že tam často z ničoho vzniká niečo. Ráno je to ešte len nejaký záblesk, ale večer to už má meno, tvar, tvár či celý príbeh. Potom na tom začne robiť veľmi veľa rôznych ľudí, a keď sa to dostane „von“, vie to pobaviť, dojať či inak zaujať masu ľudí. Toto zhmotnenie kreatívnej energie...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. júl 2024 10:59