„Idem skúsiť niečo úplne nové, ale zároveň v témach, ktoré ma dlhodobo bavili, produktivita, efektivita, automatizácia. Uvidíme ako to pôjde,” hovorí Kamil Aujeský.
StoryEditor

Kamil Aujeský oznámil, že po 15 rokoch končí v marketingu

17.07.2024, 11:43
Autor:
lezlez

„Marketing už nechcem robiť a potrebujem s ním skončiť. Alebo si dať od neho reálnu pauzu," napísal na sociálnej sieti LinkedIn.

„Hovorí sa, že keď niekto strávi 10-tisíc hodín vo svojom obore, stane sa expertom. Ja som podľa mojich prepočtov za posledných 15 rokov strávil marketingom niečo cez 25-tisíc hodín (úprimne si myslím, že to môže byť oveľa viac keďže tam bolo veľa 12 - 15 hodinoviek v začiatkoch a ak by som do toho rátal aj mkt a mediálne žúrky…ajaaaaj)," napísal dnes na sociálnej sieti LinkedIn známy, teraz už exmarketér Kamil Aujeský. 

S marketingom sa rozhodol skončiť. Prečo?  „Každopádne sa určite necítim ako brutálne ostrieľaný expert, možno za to môže Dunningov-Krugerov efekt? Čo sa ale ešte môže stať keď niečim strávi človek cez 25-tisíc hodín? Vyhorí? Prestane ho to baviť? Prestane ho to napĺňať? Mne sa to stalo, neviem ktoré konkrétne z toho, možno kombinácia všetkého každopádne už dlhšie som vedel, že marketing robiť už nechcem a potrebujem s ním skončiť alebo si dať od neho reálnu pauzu."

 

Aujeský priznáva, že posledný rok sa intenzívne zamýšľal nad tým, čo chce naozaj robiť a kam sa posunúť v kariére. A rozhodol sa, že s týmto odborom skončí. „Chcem aby ma ľudia prestali vnímať ako marketéra. Ale keď to píšem tak rozmýšľam, že neviem ešte konkrétne ako chcem byť vnímaný. Ako digitálny expert, podnikateľ? Neviem. Podnikám v digitále a zarábam tým už veľa rokov tak niečo s tým. Idem skúsiť niečo úplne nové, ale zároveň v témach, ktoré ma dlhodobo bavili, produktivita, efektivita, automatizácia. Uvidíme ako to pôjde."

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. august 2024 07:08