Mišo Hudák si zahral samého seba ako kúpaliskového frajera. 
StoryEditor

V novej Kaufland kampani si Mišo Hudák užíva pozornosť ako kúpaliskový frajer

07.08.2024, 08:00
Autor:
redred

Spot pripravila agentúra THIS IS LOCCO a produkciu zastrešili Hitchhiker films s režisérom Tomášom Rehořekom.

Kaufland pravidelne prichádza so súťažou, v ktorej zákazníkom stačia na výhru nákupných poukážok tri ťuky v Kaufland aplikácii. Cieľom kampane je nielen informovať o súťaži, ale aj poskytnúť ľuďom návod na aktiváciu kupónov. Najnovší spot od agentúry THIS IS LOCCO je už tretím pokračovaním série kampaní o Jakubovi, Lýdii a Mišovi Hudákovi.

Štýl vždy odkazuje na formát televíznych reality show a ani tentokrát to nebolo inak. Zmena je však v tom, že po prvý raz opúšťame Jakubovu a Lýdiinu domácnosť a presúvame sa na letné kúpalisko so svojou typickou idylickou atmosférou.

„Atmosféra spotu bola od začiatku veľmi dôležitá. Štylizácia vychádza z umeleckého smeru, ktorý režisér nazval „slovenským realizmom“: namiesto typickej nablýskanej reklamy tak ukazujeme kúpalisko, na ktorom tak trocha zastal čas. Teda také, ktoré máme najradšej. To sa odrazilo napríklad na vizuále bufetu aj výbornom castingu nevrlého bufetára či kúpaliskových paní,“ hovorí Michal Roháček, senior copywriter z THIS IS LOCCO.

image

Kaufland card

Ešte výraznejšiu úlohu než doteraz má v spote Mišo Hudák, ktorý sa nebál brať sa s nadhľadom a zahral si samého seba ako kúpaliskového frajera užívajúceho si obdivné pohľady ostatných návštevníkov.

O réžiu sa tak ako v predchádzajúcich dieloch „reality show“ spotov postaral Tomáš Rehořek. Súčasťou kampane je okrem kúpaliskového televízneho spotu aj print, outdoor, POS a rádio spot.

Spot pripravila agentúra THIS IS LOCCO a produkciu zastrešili Hitchhiker films s režisérom Tomášom Rehořekom.

Vizitka: 

Klient: Kaufland Slovensko (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara, Marek Sivý, Martin Jaňák

Copywriter: Michal Roháček

Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková

Strategy Director: Juraj Kováč

Produkcia: Hitchhiker Films

Réžia: Tomáš Řehořek

Fotograf: Peter Chvostek

01 - Modified: 2023-06-29 09:40:05 - Feat.: - Title: V novej kampani pre Kaufland predviedol Michal Hudák kung fu umenie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 08:13