Kaufland pravidelne prichádza so súťažou, v ktorej zákazníkom stačia na výhru nákupných poukážok tri ťuky v Kaufland aplikácii. Cieľom kampane je nielen informovať o súťaži, ale aj poskytnúť ľuďom návod na aktiváciu kupónov. Najnovší spot od agentúry THIS IS LOCCO je už tretím pokračovaním série kampaní o Jakubovi, Lýdii a Mišovi Hudákovi.
Štýl vždy odkazuje na formát televíznych reality show a ani tentokrát to nebolo inak. Zmena je však v tom, že po prvý raz opúšťame Jakubovu a Lýdiinu domácnosť a presúvame sa na letné kúpalisko so svojou typickou idylickou atmosférou.
„Atmosféra spotu bola od začiatku veľmi dôležitá. Štylizácia vychádza z umeleckého smeru, ktorý režisér nazval „slovenským realizmom“: namiesto typickej nablýskanej reklamy tak ukazujeme kúpalisko, na ktorom tak trocha zastal čas. Teda také, ktoré máme najradšej. To sa odrazilo napríklad na vizuále bufetu aj výbornom castingu nevrlého bufetára či kúpaliskových paní,“ hovorí Michal Roháček, senior copywriter z THIS IS LOCCO.
Ešte výraznejšiu úlohu než doteraz má v spote Mišo Hudák, ktorý sa nebál brať sa s nadhľadom a zahral si samého seba ako kúpaliskového frajera užívajúceho si obdivné pohľady ostatných návštevníkov.
O réžiu sa tak ako v predchádzajúcich dieloch „reality show“ spotov postaral Tomáš Rehořek. Súčasťou kampane je okrem kúpaliskového televízneho spotu aj print, outdoor, POS a rádio spot.
Vizitka:
Klient: Kaufland Slovensko (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara, Marek Sivý, Martin Jaňák
Copywriter: Michal Roháček
Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková
Strategy Director: Juraj Kováč
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Tomáš Řehořek
Fotograf: Peter Chvostek