Každý vernostný program láka na klubové členstvo. COOP Jednota sa rozhodla, že sa odlíši a v súvislosti so svojim COOP Klubom o členoch nehovorí. Kto sa chce pridať do COOP Klubu a využívať všetky jeho výhody, potrebuje mať aktívne konto v appke COOP Jednoty. Stáva sa tak Appkáčom a má veľkú šancu vytočiť si v appke výhru.
Aplikácia COOP Jednoty prešla výrazným upgradom. Má nový prehľadnejší dizajn a je rozšírená o ďalšie praktické funkcie, ktoré zákazníkovi uľahčia nakupovanie. Najobľúbenejšou novinkou appky je možnosť vytočiť si po každom nákupe okamžitú výhru či postup do súťaže o automobil.
"Vysokú pravdepodobnosť výhry v appke pre každého, kto má konto v COOP Klube, komunikuje aj najnovšia kampaň COOP Jednoty. Už tradične v nej vystupuje známa dvojica bača a honelník. Honelník je na svoje appkáčstvo hrdý a berie ho vážne. Dokonca sa vyhlási za náčelníka Appkáčov a všetok voľný čas trávi vo svojom teepee, kde vytáča výhry. Svojím nadšením presvedčí aj baču, aby sa pridal k jeho kmeňu," opísali obsah kampane ľudia z JANDL.Rovnako ako všetky doterajšie kampane COOP Jednota v koncepte „Bača a honelník“, aj táto vznikla v reklamnej agentúre JANDL. Výrobu televízneho spotu zabezpečila agentúra prostredníctvom svojej internej produkčnej spoločnosti KIMONO Production.
Vizitka kampane:
Klient: COOP Jednota
Agentúra: JANDL
Producent: Kimono Production
Strategy Director: Jakub Kováč
Client Service Director: Rastislav Kuttner
Creative Team Leader: Karol Thiry
Head of Art: Pavel Gajdoš
Senior Copywriter: Ján Fajnor
Graphic Designer: Peter Bučan
Media Strategist: David Štefečka
Media Planner: Matej Macho, Simona Kanátová
Account Manager: Ladislav Fazekaš