TATRATEA mení svoju komunikačnú stratégiu. Chce podporiť svoj predaj aj v zahraničí.KARLOFF
StoryEditor

TATRATEA mení komunikačnú stratégiu. Claim „Je to vec srdca“ nahrádza „Drink different“

13.09.2024, 13:17
Autor:
michmich

Tento krok prichádza s plánom osloviť nových zákazníkov a aj reagovať na meniace sa podmienky spotrebiteľského trhu. Navyše cieľ je posilniť pozíciu cool svetovej urban značky a podporiť rast značky v zahraničí.

TATRATEA, značka čajovo bylinných alkoholických likérov oznamuje zmenu svojej komunikačnej stratégie. Dlhoročne používaný claim lovebrandu „Je to vec srdca“ bude nahradený novým a moderným sloganom „DRINK DIFFERENT“. Tento krok prichádza s plánom osloviť nových zákazníkov, reagovať na meniace sa podmienky spotrebiteľského trhu.

Nová kampaň má za úlohu zmeniť komunikáciu značky, aby sa stala cool svetovou urban značkou, upevniť jej pozíciu na trhu a pomáhať k rastu v zahraničí. Online kampaň bude spustená súbežne na slovenskom, českom a maďarskom trhu. Budúci rok plánuje značka na zahraničných trhoch využiť v rámci mediálneho mixu aj TV.

image

TATRATEA prichádza s novým claim "Drink different".

KARLOFF
Tento koncept je zameraný na moderných mladých ľudí, ktorí si cenia svoju vlastnú originalitu a túžia po uznaní od svojho okolia. Prostredníctvom „DRINK DIFFERENT" TATRATEA oslavuje jedinečnosť a inšpiruje ľudí, aby si išli za svojimi snami, žili podľa svojich predstáv a ochutnali netradičný alkoholický čaj.

Svet posúva dopredu originalita a unikátnosť

TATRATEA pevne verí, že práve originalita a unikátnosť sú hnacou silou pokroku. Nová kampaň značky je postavená na myšlienke, ktorá zdôrazňuje jedinečnosť, originalitu a výnimočnosť každého človeka, čo vystihuje produkt samotný, ktorý je odlišný nie len svojim obalom ale hlavne obsahom a teraz aj komunikáciou.

„Naša nová komunikačná stratégia je reakciou na stále rastúci podiel zahraničného predaja. Chceme, aby TATRATEA oslovil nových spotrebiteľov, ktorí svoju originalitu a túžbu ísť si za svojím cieľom radi využijú a ocenia aj náš jedinečný prístup k výrobe netradičných alkoholických nápojov. Na Slovensku je znalosť značky vysoká, avšak jej vnímanie chceme zmeniť na cool, urban produkt, ktorý sa už dávno nepije iba ako shot na svahu v Tatrách, ale je vhodný do drinkov na posedenie aj do večernej Bratislavy,“ povedala brand manažérka TATRATEA Lucia Giacková.

"Rozhodli sme sa pre zmenu nastavenia značky, pretože taktiež ašpirujeme na vyšší trhový podiel v Maďarsku a Česku, získali sme nového a silného distribútora v Nemecku a Rakúsku. Potrebovali sme vytvoriť nové vnímanie pre náš produkt, ktorý veríme, že dokonale vystihuje slogan DRINK DIFFERENT. Na Slovensku si však uvedomujeme silné spojenie značky TATRATEA s folklórom a tradíciou, preto budeme pokračovať aj s týmto odkazom na korene produktu vo forme limitovaných edícií," doplnil riaditeľ spoločnosti KARLOFF Erik Semaňák

Vizitka kampane:

Klient: TATRATEA, Lucia Giacková, Slavomír Alžbetkin, Erik Semaňák (KARLOFF)

StrategyConsultant: Pavol Minár

Reklamná agentúra: B&T Agency, Prague

CreativeDirector: Ondřej Peša  

AssociateCreativeDirector: Jan Jelínek

StrategyDirector: Boris Múdry 

Art Director: Michaela Mildorfová 

Copywriter: Ondřej Peša

Account Director: Andrea Daičová 

Account Manager: Eliška Menclová 

Réžia: Wolfberg (Jan Kalvoda a PřemekPonáhlý)

Kamera: Sander Vandenbroucke

Produkcia: Creativeembassy 

Hudba: Exotiquecreated by TerryPoison

Sound Design: Jiří Gráf - NAPA Records

Voiceover: Milan Ondrík

Fotograf: Shotby.us

Mediálna agentúra na Slovensku:GROOW

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. september 2024 13:49