StoryEditor

4ka: Od začiatku fungujeme na trhu ako jeho narušiteľ, ani tento rok nechystáme vianočnú kampaň

01.10.2024, 11:20
  • Svieža, slobodná, sebavedomá. A rebelská. Taká je značka 4ka. Tento mobilný operátor (štvrtý na trhu) funguje už deväť rokov.
  • Kam sa mu za ten čas podarilo dostať, ako dnes vníma svoj pozicioning a ktorú cieľovú skupinu považuje za svoju kľúčovú?
  • Aj o tom sme sa rozprávali s marketingovým riaditeľom SWAN-u Rolandom Kyškom a vedúcou oddelenia marketingu 4ka Alexandrou Körmendy.

Na jeseň v roku 2015 prišiel na trh nový mobilný operátor 4ka. Značka aktuálne oslavuje 9. narodeniny. Čím si podľa vás získala svoje miesto na trhu?

Roland: Náš začiatok bol taký punkerský. SWAN bol v tom čase veľkým alternatívnym telekomunikačným operátorom na Slovensku a jeho akcionári sa chceli dostať do skupiny veľkých celoštátnych operátorov. Ponúkali sme pripojenie na internet aj televíziu, no chýbala nám takzvaná mobilná noha. Vstup na trh sprevádzali veľké problémy, ostatní operátori sa s nami nechceli dohodnúť na národnom roamingu, bol okolo toho celkom slušný chaos. Mali sme miniatúrny marketingový tím, ktorý začal tvoriť úplne novú značku. Kľúčová bola určite aj dohoda so Slovenskou poštou, cez ktorú sme získali silný distribučný kanál.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. november 2024 01:26