StoryEditor

Juraj Vaculík: Nestálosť reklamy ma stále fascinuje

09.10.2024, 09:51
  • Zlatý klinec oslávil 30 rokov. Juraj Vaculík je v reklame ešte o dva roky dlhšie. V podcaste Stratégií OK360° hovorí o tom, čo je podľa neho dobrá reklama a ako sa táto definícia postupom rokov mení. 
  • V jeho vitríne sa vyníma vyše 500 cien z medzinárodných aj domácich súťaží. Ešte stále ho dokážu rozcítiť? 
  • Za najdôležitejších ľudí, ktorí formovali jeho kariéru považuje Zuzanu Ďurčekovú, Rasťa Michalíka a Milana Hladkého. Jeho agentúra však momentálne stojí na Alexandre Martinákovej a Milanovi Bielikovi. Prečo si vyral práve ich? 
  • Ako premýšľa nad témou work-life balans? "Keď nemám čo robiť, som neznesiteľný," hovorí Juraj Vaculík. 
  • Rozhovor si môžete pozrieť, prečitať aj vypočuť na známych podcastových platformách. 

 Začínal v BBDO, potom spoluzakladal agentúru Jandl, aby sa o pár mesiacov osamostatnil. V reklame pôsobí na Slovensku úplne najdlhšie a stále túto brandžu zásadným spôsobom formuje. Klub reklamných agentúr mu za celoživotné zásluhy udelil cenu Osobnosť reklamy a uviedol ho do Siene slávy.

S founderom a chairmanom MADE BY VACULIK sme sa v podcaste Stratégií OK360° rozprávali o jeho začiatkoch, najdôležitejších klientoch a aj o tom, čo je podľa neho dobrá reklama.

Čo pre vás takéto ocenenie od kolegov a konkurentov znamená? Ešte stále vás dokáže rozcítiť?

Znamená to pre mňa veľmi veľa. Mám vyše 500 cien z celého sveta, som v Sieni slávy európskej reklamy, ale toto je špeciálne. Kredit mi prejavili ľudia, s ktorými sa denne stýkam v tendroch alebo súťažiach, a za to si ich veľmi vážim. Tohtoročný Zlatý klinec bol pre mňa veľmi emotívny, na pódiu som videl mnoho ľudí, ktorí prešli mojou agentúrou, vyrástli u nás a dnes sú už v iných dresoch. Chvíľku som uvažoval nad tým, že ich všetkých pozvem na pódium, ale asi by sa zrútilo.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 93% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-18 17:44:15 - Feat.: - Title: Najväčší konkurenti sa spojili a ďakujú 17. novembru za slobodu výberu. Viete, kto vymyslel túto virálnu kampaň? 02 - Modified: 2025-11-10 09:14:52 - Feat.: - Title: Sme na dobrej vlne. Za naším úspechom je posilňovanie, stabilizácia aj omladzovanie kolektívu 03 - Modified: 2025-10-22 11:03:52 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň Orange ukazuje sviatky cez netradičného hrdinu 04 - Modified: 2025-10-14 13:38:32 - Feat.: - Title: Viackrát sme si v porote povedali: Je to super, ale nie je to kampaň 05 - Modified: 2025-09-01 12:35:43 - Feat.: - Title: „Aké slová vám v živote ublížili najviac?“ pýta sa v novej kampani poisťovňa Union
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. december 2025 04:52