Kampaniam internetového a TV providera DIGI rozhodne nikdy humor nechýbal, a inak tomu nie je ani v najnovšej kampani. Po trojici akčných Lovcov Internetov, ktorí po pripojenie nemuseli chodiť ďaleko, sa hrdinom stáva niekto, koho by ste možno nečakali. Reč je o malom Jack Russell teriérovi Eddiem, ktorý si tentokrát vyslúžil vlastnú kampaň.
“Pracovať pre DIGI je vždy radosť, lebo sme takmer vždy na jednej vlne a páčia sa nám rovnaké veci. Ja osobne milujem sebareferenčné “meta” veci a preto som dúfal, že si klient vyberie práve spin-off, ktorý ako funkčný koncept poznáme z popkultúry, no v domácej reklame ho až tak často nevidíme. Eddie si ukradol naše srdcia už v predošlom spote a práve vďaka nemu sme mohli očakávaný rámec spotov o domácom internete obohatiť o twist nečakaného hrdinu,” spomína na tvorivý proces Hugo Paulíny, senior ideamaker zo Zaraguza. Hlavná postava nezbedného psíka v spote nezaháľa a divákom ukáže, že si rýchly optický internet na doma užije naplno naozaj každý člen rodiny, navyše aj s darčekom v podobe fit hodiniek - bez ohľadu na počet nôh. Hero spot, ktorý už môžete vidieť v televíznom éteri, budú postupne dopĺňať aj kratšie online formáty a rádio spot.“Som nesmierne rád, že klienti z DIGI boli natoľko odvážni, že sa nezľakli práce so zvieratami v takomto rozsahu. Produkcia Right&Stuff sa postarala, aby všetko prebehlo hladko a nakoniec všetko vyšlo na 2 packy hore,” zhŕňa produkciu Hugo.
Vizitka kampane:
Klient: Digi Slovakia
Agentúra: Zaraguza
Creative Direction: Ondrej Kořínek, Kuko
Art Director: Tomáš Pavlík
Idea a copywriting: Hugo Hypertrain
Account Manager: Matej Neradný
Strategy: Kuko
Produkcia: Right&Stuff
Director: Paulína Mačáková
DOP: Maroš Žilinčan
Fotograf: Šymon Kliman
Executive producer R&S: Viktor Šesták
Executive director R&S: Petra "Kyrra" Barčáková
Zvuk: Tomáš Belák