Aké leto má z hľadiska biznisu za sebou na našom trhu Coca-Cola?
Toto leto bolo pre firmu Coca-Cola úspešné. V kategórii kolových nápojov si naďalej udržiavame vedúcu pozíciu, a to nielen v Českej republike, ale aj na Slovensku, dosahujeme viac ako 50-percentný podiel na trhu v Česku a 40-percentný na Slovensku. Napriek silnej konkurencii sme zaznamenali rast v celkových kategóriách, a to nielen v kolových nápojoch, ale aj v kategórii sýtených nealkoholických nápojov (SSDs).
Tento rast je dôkazom nielen našej silnej pozície na trhu, ale aj neustáleho záujmu spotrebiteľov o naše produkty a marketingové aktivity. Sme hrdí na to, že dokážeme prinášať inovatívne novinky a vytvárať kampane, ktoré rezonujú u našich zákazníkov. Najviac nás bavia projekty cielené na mladšiu generáciu, v ktorých značku prepájame s hudbou, umelcami a sme súčasťou top letných eventov.
Je počasie dôležitým faktorom, ktorý ovplyvňuje objemy predaja?
Áno, počasie zohráva v predaji významnú úlohu, najmä v našej kategórii nápojov. Výrazné zmeny v predaji zaznamenávame, keď dochádza k výkyvom počasia, najmä pri ochladení.
Zostáva vám 90% na dočítanie.