StoryEditor

Marketingová manažérka Coca - Cola: Najväčšou anomáliou Slovákov je, že kupujú iba to, čo je v zľave

21.10.2024, 08:00
  • Stále chceme posúvať hranice digitálneho marketingu a byť vždy o krok vpred, hovorí o marketingovej stratégii jedného z najvplyvnejších brandov sveta senior marketingová manažérka Coca-Cola pre Slovensko a Česko Mária Drotárová.
  • V rozhovore hodnotíme letnú sezónu a čo-to odhalíme aj z prípravy vianočnej kampane.
  • Značka sa vo svete spája hlavne s futbalom. V našom regióne však stavili na hokej. Ako sa im to osvedčilo? 
  • Nákupná cesta zákazníka sa mení. Značke výrazne rastie predaj cez e-commerce. 

Aké leto má z hľadiska biznisu za sebou na našom trhu Coca-Cola?

Toto leto bolo pre firmu Coca-Cola úspešné. V kategórii kolových nápojov si naďalej udržiavame vedúcu pozíciu, a to nielen v Českej republike, ale aj na Slovensku, dosahujeme viac ako 50-percentný podiel na trhu v Česku a 40-percentný na Slovensku. Napriek silnej konkurencii sme zaznamenali rast v celkových kategóriách, a to nielen v kolových nápojoch, ale aj v kategórii sýtených nealkoholických nápojov (SSDs).

Tento rast je dôkazom nielen našej silnej pozície na trhu, ale aj neustáleho záujmu spotrebiteľov o naše produkty a marketingové aktivity. Sme hrdí na to, že dokážeme prinášať inovatívne novinky a vytvárať kampane, ktoré rezonujú u našich zákazníkov. Najviac nás bavia projekty cielené na mladšiu generáciu, v ktorých značku prepájame s hudbou, umelcami a sme súčasťou top letných eventov.

Je počasie dôležitým faktorom, ktorý ovplyvňuje objemy predaja?

Áno, počasie zohráva v predaji významnú úlohu, najmä v našej kategórii nápojov. Výrazné zmeny v predaji zaznamenávame, keď dochádza k výkyvom počasia, najmä pri ochladení.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 90% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. október 2024 08:02