StoryEditor

Anketa Stratégií: Výkonnostný marketing funguje a zadávatelia mu veria. Dôvody sú podľa expertov jednoznačné

22.10.2024, 10:19
  • Prečo je podľa vás výkonnostný marketing efektívny?
  • Kedy najlepšie pre zadávateľov funguje?
  • Viac o výkonnostnom marketingu sa dozviete v špecializovanej prílohe Výkonnostné agentúry 2024.
  • Vložená je do aktuálneho vydania magazínu Stratégie. A stiahnuť si ju môžete ako PDF v tomto článku
image

Vlado Cintula, roiblu 

Vladimír Cintula, Head of roiblu

Prvé tri dôvody, prečo je výkonnostný marketing efektívny pre väčšinu biznisov, sú: exaktné vyhodnocovanie výsledkov, vysoká flexibilita a data-driven rozhodovanie. K tomu môžeme doplniť možnosti presného cielenia na potenciálnych zákazníkov a fakt, že pri výkonnostnom marketingu platíme (priamo alebo nepriamo) za výsledok. Najlepšie funguje pri biznisoch dávajúcich svojim zákazníkom vysokú pridanú hodnotu, ktoré majú vybudovanú vysokú poznateľnosť značky a ktoré pracujú s vysokými maržami.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. október 2024 20:03