StoryEditor

Gentlejam: Inhouse si robíme obsah, sociálne siete, email marketing aj PPC. S externými agentúrami nám to nefungovalo

23.11.2024, 14:05
  • Veselý čaj, GymBeam, Gentlejam, eyekido, Biela perla. Všetko sú to lokálne značky s pomerne veľkými marketingovými aktivitami. 
  • V GymBeam majú na marketingovom oddelení až 130 ľudí, vytvorili si teda až vlastnú in house agentúru. 
  • Pre Gentlejam je zásadný LinkedIn, tam sa odohráva veľká časť biznisu značky. 
  • Vo Veselom čaji upustili od influencer marketingu, lebo pre nich prestal byť efektívny. 
  • Zástupcov slovenských značiek sme sa pýtali na to, aké stratégie volia v marketingu, čo je pre ne najdôležitejšie a aké kanály využívajú na svoju komunikáciu.
  • Prečítajte si aj ďalšie články v špecizovanej prílohe Slovenské značky, ktorú si môžete stiahnuť v PDF v tomto článku.

Rôzne značky, rôzne prístupy. Záleží od veľkosti tímov aj od cieľovej skupiny, na ktorú chcú pôsobiť. V prílohe Stratégií Slovenské značky prinášame návod viacerých lokálnych brandov, ako uspieť v marketingu. 

image

Zástupcovia slovnských značiek

image

Mária Cicmanová, CMO GymBeam

Michaela Eliáš
Mária Cicmanová, CMO Gymbeam

Chceli sme predstaviť fitnes značku, ktorá nebude určená len pre kulturistov, ale osloví aj ženy a vlastne všetkých, ktorí chcú žiť zdravo a možno nevedia, ako na to. Preto sme sa zamerali predovšetkým na edukáciu a vyvracanie zaužívaných mýtov spojených s výživou. Kľúčový pre nás bol obsahový marketing a – na tú dobu úplne unikátna – spolupráca s influencermi.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 89% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-23 08:00:00 - Feat.: 0 - Title: Aj malá značka môže byť marketingovým punkáčom. Pre agentúry to býva zaujímavý klient
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 15:00