Vystúpte zo svojej bubliny a diskutuje. Hovorí nám pred Vianocami globálna reklama značky Telekom.
Ako vznikala? Prezradili Jaro Vígh z MUW Saatchi & Saatchi Petra Novotná z Telekomu.
Prinesie spot, ktorý rezonuje marketingovým svetom canneského leva?
Jaro: Nemám rád predikcie tohoto typu. Vždy keď som ich mal, tak som bol sklamaný. Nedávno sme sa vrátili z festivalu Golden Drum v Slovinsku a ak by mi niekto povedal, že si odtiaľ prinesieme šesť ocenení pre Telekom, čo sa v slovenskej reklame asi nikdy nestalo, tak by som mu povedal, že je blázon, že to nie je možné, ale stalo sa to. Cítim sa však pokojnejšie a spokojnejšie, ak takéto očakávania nemám.
Petra: Môže tomu niekto aj neveriť, ale my ako klient nikdy nejdeme do kampane s tým, aby vyhrala cenu. Ale je úplne v poriadku, že agentúry to tak majú. Snažíme sa urobiť našu robotu čo najlepšie, aby sme dali odkaz našim zákazníkom o hodnotách, ktoré sa značka snaží dať do spoločnosti. Extrémne však poteší, ak prídu pozitívne reakcie. Zamestnanci sú na nás hrdí a píšu nám aj zákazníci.
Zostáva vám 90% na dočítanie.