S novým číslom Stratégií prichádza aj špeciálna príloha Produkčné agentúry 2024.
StoryEditor

Príloha Produkčné agentúry 2024: Férové tendrovanie v produkcii? Zabudnite!

25.11.2024, 18:08
  • Slovenskí reklamní producenti začínajú hovoriť o neúnosných podmienkach pri tendrovaní. 
  • V Čechách bude už od januára platiť memorandum, ktoré má nastaviť podmienky obstarávania reklamných produkcií. Prídu s niečím podobným aj Slováci?
  • V špecializovanej prílohe Stratégií Produkcia 2024 sa venujeme okrem reklamy aj filmom, televízii a okrajovo aj eventom.
  • Ročenku Produkčné agentúry 2024 nájdete vloženú do aktuálneho vydania magazínu Stratégie. Už teraz si ju môžete stiahnuť ako PDF v tomto článku.

Tak, a máme tu ďalšiu asociáciu, ktorá začína hovoriť o tendrovaní. Reklamní producenti si povedali, že nik za nich nevyrieši ich vlastné problémy, iba oni. A trošku ich k tomu dotlačili aj Česi. Od januára totiž začne u našich západných susedov platiť memorandum, ktoré má za cieľ nastaviť podmienky obstarávania reklamných produkcií. A keďže české produkcie aj režiséri fungujú aj u nás a naopak, Slováci aj v Česku, tak je načase začať sa zaoberať aj slovenským trhom.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 63% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. december 2024 10:41