Eva Babitzová a Štefan Vadocz, noví členovia prezídia Asociácie public relations Slovenskej republiky.
StoryEditor

Prezídium APRSR posilnia Eva Babitzová a Štefan Vadocz

26.11.2024, 09:24

Asociácie public relations Slovenskej republiky (APRSR) sa rozšíri o dvojicu skúsených odborníkov – Evu Babitzovú, managing partner agentúry Media Central a Štefana Vadocza, zakladateľa a riaditeľa komunikačnej agentúry Neopublic. Rozhodlo o tom Valné zhromaždenie APRSR na svojom novembrovom zasadnutí.

Členmi najvyššieho výkonného orgánu APRSR boli doteraz prezidentka asociácie a šéfka SKPR STRATEGIES, Soňa Lexmanová, majiteľka a CEO 1st CLASS AGENCY, Katarína Remiaš a partner agentúry Seesame, Juraj Caránek. Prezídium tak bude fungovať opäť v plnom zložení.

„Noví členovia, rôznorodosť a skúsenosti členov prezídia umožnia asociácii ešte efektívnejšie podporovať svojich členov a zároveň ďalej zvýšiť jej kredibilitu voči ostatným branžovým asociáciám a ostatným externým stakeholderom,“ zhodnotila Soňa Lexmanová.

Noví členovia prichádzajú do prezídia s jasnou víziou prispieť k posilneniu výtlaku a dopadu PR na Slovensku. „Tak ako sa kedysi príchodom internetu rozostrili hranice medzi jednotlivými typmi médií, tak sa v súčasnosti posúvajú a menia hranice a možnosti komunikačných agentúr. Práve PR agentúry ponúkajú najväčšiu škálu riešení v súčasnom komplexnom komunikačnom vesmíre. Ja by som rada s podporou členov našla spôsoby, ako slovenským firmám odkomunikovať potenciál PR,“ hovorí Eva Babitzová, skúsená profesionálka v oblasti médií a komunikácie, ktorá pracovala na top manažérskych pozíciách vo viacerých médiách. Roky riadila Rádio Expres ako CEO. Vlastní agentúru Promo Punkers, viedla reklamnú agentúru Mark BBDO a v súčasnosti manažuje PR a eventovú agentúru Media Central.

Šéf agentúry Neopublic chce upriamiť pozornosť trhu a kolegov na tri priority – kontinuálne vzdelávanie pre členov asociácie s cieľom lepšieho a profesionálnejšieho poskytovania servisu, medzinárodnú spoluprácu s asociáciami v susedných štátoch a mapovanie trhu a využívania rôznych nástrojov v PR. „Tieto priority sa navzájom podporujú. Vďaka medzinárodnej výmene praktických informácií a prieskumom budeme zlepšovať naše know-how, ktoré budeme zdieľať s adeptami v našej profesii,“ dodáva Štefan Vadocz, ktorý založil Neopublic v roku 2000 s jasnou víziou poskytovať inovatívne komunikačné služby a pomáhať klientom riešiť ich komplexné obchodné problémy.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. november 2024 09:24