StoryEditor

Anketa Stratégií: Aké trendy ovládnu v roku 2025 oblasť OOH a DOOH?

26.11.2024, 10:41
  • Aké trendy ovplyvnia trh OOH a DOOH v nasledujúcom období? Čo bude mať najzásadnejší vplyv na tento vývoj? Ktoré svetové trendy by sa mohli uplatniť aj na Slovensku? 
  • Podľa lídrov v oblasti vonkajšej reklamy je jasným trendom prechod na DOOH a využívanie umelej inteligencie.
  • Kľúčom k úspechu DOOH bude zážitková reklama s dynamickým a interaktívnym obsahom.
  • Zvyšuje sa tlak na ekologické a udržateľné riešenia.
  • Viac článkov na túto tému nájdete v špecializovanej prílohe Out & In door 2004, ktorú si môžete stiahnuť aj v PDF v tomto článku.
image

Marika Došková, Head of Sales & Marketing IMAGEWELL

Marika Došková, Head of Sales & Marketing IMAGEWELL

Rok 2025 prinesie do oblasti OOH (out-of-home) a DOOH (digital out-of-home) reklamy niekoľko významných zmien a trendov, ktoré budú formovať budúcnosť tohto trhu. Tieto zmeny budú najviac ovplyvnené technologickým pokrokom, ekologickými požiadavkami, a potrebou väčšej personalizácie reklamy. Očakávané trendy a zmeny v roku 2025:

1. Pokročilé technológie a umelá inteligencia (AI):

V roku 2025 sa očakáva, že umelá inteligencia bude hrať zásadnú rolu v optimalizácii a cielení reklamy. Vplyv na trh: Táto technológia umožní zvýšiť návratnosť investícií (ROI) do reklamy, pretože kampane budú ešte lepšie cielené a prispôsobené správnej cieľovej skupine.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 74% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. november 2024 10:46