StoryEditor

Veľký prieskum: Preferujeme slovenské alebo zahraničné značky?

27.11.2024, 13:05
Autor:
palpal
  • Slováci a Slovenky vnímajú domáce značky skôr ako dôveryhodné, vysokej kvality a ceny, tradičné, ale aj také, ktoré dbajú na udržateľnosť.
  • Generácia X a Baby boomers preferujú slovenské potraviny, zatiaľ čo Generácii Z na krajine pôvodu nezáleží.
  • Pokiaľ ide o oblečenie, obuv či športové vybavenie, najmä starší mileniáli dávajú prednosť zahraničným značkám.
  • Vyplýva to z prieskumu spoločnosti NMS Market Research Slovakia.
  • Viac článkov nájdete v špecializovanej prílohe Stratégií Slovenské značky, ktorú si môžete stiahnuť v PDF v tomto článku.
image

Denisa Lakatošová, Marketing and Communication Manager, NMS Market Research Slovakia.

archív
Denisa Lakatošová, Marketing and Communication Manager, NMS Market Research Slovakia

„Slováci a Slovenky preferujú slovenské značky pred zahraničnými najmä pri potravinách. Slovenské značky potravín preferujú takmer tri štvrtiny populácie. Výraznejšiu preferenciu slovenských značiek pri potravinách vidíme skôr u starších ročníkov, predovšetkým z generácie Baby Boomers.“

Tu prinášame najzaujímavejšie dáta z prieskumu spoločnosti NMS Market Research Slovakia:

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 66% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. november 2024 13:05