„Rozširovanie členskej základne vytvára predpoklady k tomu, aby sme vďaka zdieľaniu know-how a inšpirácií mohli spoločnými silami posúvať celé odvetvie public relations vpred,“ hovorí Soňa Lexmanová, prezidentka APRSR.
GreenTalk rozširuje rady APRSR v čase, keď zelená transformácia mení „pravidlá hry“ pre celé odvetvia a firmy. Tie musia reflektovať na nové požiadavky vyplývajúce z legislatívy ESG. „Tieto faktory zvyšujú požiadavky na komunikáciu firiem, ktoré majú záujem komunikovať udržateľné aktivity a chcú to robiť efektívne a férovo – teda bez greenwashingu. Naša agentúra odborne a personálne rástla práve vďaka týmto neľahkým výzvam. Pevne veríme, že táto naša expertíza bude vodiacou líniou pre inšpiráciu a zdieľanie dobrej komunikačnej praxe v komunite členských PR agentúr," zdôraznila Antónia Račková Paričiová, Senior Operations Manager agentúry GreenTalk.
GreenTalk vznikol v roku 2017 ako PR agentúra s inovatívnym prístupom k environmentálnej komunikácii. V roku 2023 výrazne rozšírila svoje pôsobenie vytvorením biznis platformy ESG KLUB, ktorá funguje na členskej báze. GreenTalk stojí producentsky za populárnou reláciou "Trochu Inak s Adelou", kde Adela Vinczeová vedie pútavé rozhovory s výnimočnými osobnosťami. Za sedem rokov pôsobenia sa GreenTalk vypracoval na lídra v oblasti zelenej komunikácie a ESG na slovenskom trhu.APRSR plánuje rásť aj naďalej a zároveň zvýrazňovať potrebu kvalitnej strategickej a taktickej komunikácie pre budovanie dôveryhodnosti a sily značiek. Medzi hlavné ciele APRSR patria zastupovať a presadzovať biznisové záujmy svojich členov, posilňovať pozíciu public relations odvetvia ako kľúčovej disciplíny marketingovej komunikácie a kultivovať a edukovať prostredie v odborných a etických otázkach.
Aktuálnymi členmi APRSR sú: 1st CLASS AGENCY, 10/10 Communications, AMI Communications, Black Apple, Casual, Divino, Dynamic Relations, Event2all, Getlike, Grayling, GreenTalk, LEMUR, MEDIA CENTRAL, Neopublic, PA Matters, Konektor, Prime Time, Seesame, SKPR Strategies.