Agentúra Greean Talk sa stala členom Asociácie public relations.
StoryEditor

Asociácia public relations SR sa znovu rozrástla. Pribudla agentúra GreenTalk

29.11.2024, 14:28
  • Agentúra GreenTalk, ktorá sa špecializuje na komunikáciu problematiky ESG, bola na novembrovom zasadnutí valného zhromaždenia Asociácie public relations SR (APRSR) prijatá za riadneho člena asociácie.
  • Asociácii, ktorá má aktuálne historicky najviac členov, už 19 členov, sa tak darí napĺňať svoj cieľ spájať rešpektované komunikačné agentúry na Slovensku.
  • GreenTalk vznikol v roku 2017 ako PR agentúra s inovatívnym prístupom k environmentálnej komunikácii. Rady APRSR rozširuje v čase, keď celé odvetvia a firmy musia reflektovať na nové požiadavky vyplývajúce z legislatívy ESG.

„Rozširovanie členskej základne vytvára predpoklady k tomu, aby sme vďaka zdieľaniu know-how a inšpirácií mohli spoločnými silami posúvať celé odvetvie public relations vpred,“ hovorí Soňa Lexmanová, prezidentka APRSR.

GreenTalk rozširuje rady APRSR v čase, keď zelená transformácia mení „pravidlá hry“ pre celé odvetvia a firmy. Tie musia reflektovať na nové požiadavky vyplývajúce z legislatívy ESG. „Tieto faktory zvyšujú požiadavky na komunikáciu firiem, ktoré majú záujem komunikovať udržateľné aktivity a chcú to robiť efektívne a férovo – teda bez greenwashingu. Naša agentúra odborne a personálne rástla práve vďaka týmto neľahkým výzvam. Pevne veríme, že táto naša expertíza bude vodiacou líniou pre inšpiráciu a zdieľanie dobrej komunikačnej praxe v komunite členských PR agentúr," zdôraznila Antónia Račková Paričiová, Senior Operations Manager agentúry GreenTalk.

image

Green Talk

GreenTalk vznikol v roku 2017 ako PR agentúra s inovatívnym prístupom k environmentálnej komunikácii. V roku 2023 výrazne rozšírila svoje pôsobenie vytvorením biznis platformy ESG KLUB, ktorá funguje na členskej báze. GreenTalk stojí producentsky za populárnou reláciou "Trochu Inak s Adelou", kde Adela Vinczeová vedie pútavé rozhovory s výnimočnými osobnosťami. Za sedem rokov pôsobenia sa GreenTalk vypracoval na lídra v oblasti zelenej komunikácie a ESG na slovenskom trhu.  

APRSR plánuje rásť aj naďalej a zároveň zvýrazňovať potrebu kvalitnej strategickej a taktickej komunikácie pre budovanie dôveryhodnosti a sily značiek. Medzi hlavné ciele APRSR patria zastupovať a presadzovať biznisové záujmy svojich členov, posilňovať pozíciu public relations odvetvia ako kľúčovej disciplíny marketingovej komunikácie a kultivovať a edukovať prostredie v odborných a etických otázkach.

Aktuálnymi členmi APRSR sú: 1st CLASS AGENCY, 10/10 Communications, AMI Communications, Black Apple, Casual, Divino, Dynamic Relations, Event2all, Getlike, Grayling, GreenTalk, LEMUR, MEDIA CENTRAL, Neopublic, PA Matters, Konektor, Prime Time, Seesame, SKPR Strategies.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. november 2024 14:39